Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبحانی با تاکید براینکه کار فرهنگی سرمایه گذاری بر روی یک نسل است گفت: امکانات زیرساختی از الزامات یک شهر است، مسئولین اگر می خواهند آسیب های اجتماعی کمتر شود باید به این زیرساخت ها توجه کنند، شهری که هنر داشته باشد و روی فرهنگ مردم کار شود آسیب های اجتماعی کمتری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حسن سبحانی کارگردان و بازیگر مینابی در گفتگو با هرمز اظهار کرد: متولد ۱۳۵۲ هستم و قریب به سی سال است که هیچ اقدامی از سوی مسئولین هرمزگان برای زیرساخت های فرهنگی و هنری میناب ندیده ام جز وعده و قول هایی که به سرانجام نرسیده است که این اختلاف بین شهردار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به ضرر مردم و هنرمندان میناب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان و بازیگر مینابی افزود: امکانات زیرساختی از الزامات یک شهر است، مسئولین اگر می خواهند آسیب های اجتماعی کمتر شود باید به این زیرساخت ها توجه کنند، شهری که هنر داشته باشد و روی فرهنگ مردم کار شود آسیب های اجتماعی کمتری دارد، مسئله ساده و تنها برای ۴۰ نفر که تئاتر کار می کنند نیست، باید از نزدیک زندگی مردم را لمس کنیم و در مناسبت ها به چند بنر و یک جلسه کلاس آموزشی اکتفا نکنیم.

سبحانی با تاکید براینکه کار فرهنگی سرمایه گذاری بر روی یک نسل است، ادامه داد: میناب ظرفیت بسیار بالایی دارد و شهر هنرخیزی است که در زمینه صنایع دستی، موسیقی، تئاتر و نمایش می تواند در حد بین المللی فعالیت کند اما در این شهر حتی یک سالن تئاتر هم وجود ندارد، سالن چند منظوره ای است که مورد استفاده فرمانداری، بازرگانی و فرهنگ و ارشاد است و در اختیار بخش خصوصی است و برای هر ساعت تمرین باید هزینه پرداخت کنیم.

سرپرست گروه هنری آنامیس تصریح کرد: شهرهایی مانند میناب، بشاگرد و جاسک نیازی به خصوصی سازی ندارند و دولت باید از آنها حمایت کند، اگر قرار باشد مردم برای سالن رفتن پول پرداخت کنند مشخص است که استقبال نمی کنند زیرا در این شهرها سطح اقتصادی و معیشت مردم پایین است.

وی ادامه داد: هنرمندانی مانند جعفرقاسمی، کوروش زارعی وعبدالرضا سهرابی تا حدی دلی کار می کنند این در صورتی است که استعدادهایی وجود دارد به دلیل نبود امکانات نادیده گرفته می شوند و دیگر ادامه نمی دهند درحالی که می توانند فعالیت های چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)