Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذر صفایی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌ های اجرایی سال ۹۹ برگزار می شود.

وی افزود: پس از پیگیری های تخصصی و کارشناسی و بعد از گذشت ۱۰ سال، وزارت کشور در راستای تامین نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد در بدنه این وزارت خانه و در استانداری ها، فرمانداری ها و  بخشداری ها اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استانداری و فرمانداری های ۹ گانه کهگیلویه و بویراحمد به منظور تکمیل کادر اداری خود، از بین متقاضیان واجد الشرایط اقدام به بکارگیری ۵۴ نفر در سال جدید می کند.

صفایی عنوان کرد: از مجموع این ۵۴ نفر تعداد ۱۴ نفر سهمیه استخدامی خانواده ایثارگران است.

وی ابراز داشت: استخدامی مربوطه شامل رشته های تخصصی فناوری و ارتباطات، عمران و معماری، سیاسی و امنیتی، اجتماعی و دیگر موارد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این خدمت دولت تدبیر و امید ظرفیت خوبی برای جذب جوانان متخصص و متعهد برای حضور در سیستم اداری است.
 
صفایی از واجدین شرایط ثبت نام خواست با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان تا ۲۹ شهریور ماه فرصت نام نویسی دارند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد آزمون استخدامی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد آزمون استخدامی یاسوج کهگیلویه وبویراحمد آزمون استخدامی یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد