Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تصویری دیده نشده از ژاله صامتی و دخترهایش/ گذشته و حال رضا گلزار در یک قاب

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

رزیتا غفاری، هنرپیشه سینما و تلویزیون همزمان با گذشت چهل روز از فوت ماهچهره خلیلی، هنرمند محبوب و شناخته شده کشور، تصویری از او را با ابراز ناراحتی و ناباوری از این اتفاق ناگوار به اشتراک گذاشت.

 

سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش مردم را به دعا کردن برای یکدیگر دعوت کرد.

 

لیندا کیانی، هنرپیشه شناخته شده کشور، با انتشار تصویری از یک شیشه خیارشور با قیمتی عجیب که با یارانه ماهانه مردم برابری می‎کند، نسبت به گرانی اقلام و بی توجهی مسئولین واکنش نشان داد.

 

بهنام بانی، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ، با انتشار عکسی که با بچه‎های کار گرفته بود، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"کلی انرژی و عشق داشتن این بچه ها،امیدوارم روزی برسه که هیچ جای کشورمون و دنیا بچه های کار نداشته باشیم و آرزو کنیم که همه بچه ها درگیر درس و هدفهای قشنگشون باشن"

 

مسعود ده نمکی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون، با انتشار تصاویری از پشت صحنه سریال «دادستان» در صفحه‎اش از آن به عنوان روز سخت « دادستان» نام برد.

 

شقایق دهقان، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، با ابراز دلتنگی برای پدر و مادرش، تصویری از آن‌ها در دوران جوانی‌شان که مربوط به حدود پنجاه سال پیش است را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

"فصل عوض می‌شود
جای آلو را
خرمالو می‌گیرد
جای دلتنگی را
دلتنگی
#عليرضا_روشن
پدر و مادرم
چهارمحال و بختيارى
سال ١٣٤٨"

فرزاد فرزین، خواننده معروف موسیقی پاپ، تصویری نسبتا متفاوت از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

مهراب قاسمخانی، فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون، با انتشار تصاویری در اینستاگرام نسبت به سرقت تلفن همراه دخترش در روز گذشته واکنش نشان داده و توضیحاتی را نیز در ارتباط با این موضوع مطرح کرد.

"دو سه سال پیش که گوشیم رو توی روز روشن وسط میدون هفت تیر دزدیدن، بعدش که رفتم کلانتری، فهمیدم که قرار نیست امیدی به پیدا شدنش داشته باشم. عزیزی که اونجا بود بهم گفت فقط چند هزار تا دزد گوشی شناخته شده توی تهران داریم و احتمالاً دو برابرش هم شناخته نشده و الان که بری خونه، احتمالاً سر راه از کنار چند تاشون رد میشی...
امروز یه عزیزی سوار ماشین دخترم شد و قمه رو گذاشت زیر گردنش و گوشیش رو ازش گرفت...
فقط چند تا نکته الان توی ذهنم میچرخه:
۱- کسی قرار نیست برای این چند هزار عزیزی که به این شغل شریف مشغولن یه فکر جدی بکنه؟ جدا از این که با این وضعیت اقتصادی و تورم، قیمت گوشی موبایل توی زندگی آدما کاملاً تعیین کننده ست، سرقت با اسلحه سرد میتونه جون خیلی از مردم رو به خطر بندازه.
۲- اون بار که گوشی من رو دزدیدن، بعدش همه بهم میگفتن خدا رو شکر کن که بلایی سر خودت نیاوردن. امروز که گوشی دخترم رو دزدیدن، خودمم همین رو بهش گفتم. بعدش به این فکر کردم که چقدر اوضاع باید بد باشه که برای این که مالمونو بردن و خودمونو نکشتن خدا رو شکر میکنیم.
۳- از روزی که من گوشیم رو خریدم، تا روزی که ازم دزدیدنش، اونقدر قیمتش بالا رفته بود که دیگه نتونستم همون رو بخرم و یه گوشی کارکرده مدل پایین تر خریدم. گوشی دخترم رو پارسال برای تولدش خریده بودم و الان حتی نمیتونم به خرید یه گوشی یه مدل پایین ترشم فکر کنم. عزیزانی که کارشون رسیدگی به این جرایمه، بدونن که با این تورم، گوشی یه نفر الان میتونه گرون ترین دارایی زندگیش باشه.
۴-اگه هزاران سارق رو شناسایی کردین، قطعاً دسترسی به خریداران و فروشندگان گوشی های سرقتی هم نباید خیلی کار پیچیده ای باشه. فقط نیاز به یه برنامه ریزی جدی و ریشه ای برای از بین بردن این چرخه هست. به شرط این که اراده کافی برای حفظ جان و مال مردم وجود داشته باشه.
۵- عکسها مال دوربینیه که سرقت گوشی دخترم رو ثبت کرد. گفتم دوستان و خانواده اش ببیننش و بهش افتخار کنن که زندگیش رو از طریق زحمت دیگران میگذرونه"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی بازیگر سینما و تلویزیون خواننده ایرانی مجری تلویزیون سینما و تلویزیون شناخته شده بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر

خسرو کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این مدت شاهد وقوع بارندگی‌های بهاری خوبی هم در سطح کشور و هم استان هستیم.

وی تصریح کرد: این بارندگی‌ها با توجه به فصل بهار و اقتضای زمانی اکثراً به‌صورت رگباری و به مدت کوتاهی است، یکی دیگر از ویژگی‌های این بارش‌ها نقطه‌ای بودن آن‌ها می‌باشد، که با اقداماتی که از قبل انجام شده، بحث اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از آنجایی که تقویم کوچ عشایر توسط تعدادی از عشایر رعایت نشده و قبل از ۲۵ اردیبهشت وارد استان شده‌اند، این افراد در مناطق کوهستانی غافلگیر شدند.

کیانی یادآور شد: با توجه به اخطارهای هواشناسی پیش‌بینی‌ها در این زمینه صورت گرفته و اطلاع‌رسانی‌ها به عشایر از طریق دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته بود.

وی عنوان داشت: فرمانداران، هلال احمر، امور عشایر و سایر سازمان‌های امدادی به بحث امداد و نجات عشایر گرفتار در سیلاب‌ها پرداختند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حدود ۳۵۰ خانوار خصوصاً عشایر در سراسر استان دچار خسارت‌های ناشی از بارندگی به‌صورت معیشتی شدند و امدادرسانی‌ها از زمانی که بارندگی‌ها آغاز شدند و بعد از آن در حال انجام است.

کیانی یادآور شد: با توجه به صعب‌العبور بودن بسیاری از مناطق امدادرسانی‌ها کمی سخت بود و ارزیابی خسارات در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود.

وی افزود: در این مدت گزارش‌هایی از ریزش‌های کنار جاده‌ای داشتیم که در حداقل زمان ممکن توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه‌بر خسارات معیشتی وارده به عشایر، به دام‌ها نیز خساراتی وارد شده است که در حال ارزیابی و جمع‌بندی در این زمینه هستیم.

کیانی تاکید کرد: هواشناسی استان برای امروز و فردا هم پیش‌بینی بارش‌هایی را داشته و لازم است عشایر توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 6098112

دیگر خبرها

  • ببینید | کَل‌کَل عجیب مجری تلویزیون با وزیر ورزش روی آنتن زنده
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۱۹ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • ViLTE چیست و چه کاربردهایی دارد؟
  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • رقابت جدید غول ها در قیمت تلویزیون
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر