Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مجاهد آل‌کثیر مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان روز سه‌شنبه گفت: برخی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه آبادان به دلیل خراب شدن قطعات دچار مشکل شدند که این مشکل با تعمیر و نصب قطعات جدید برطرف شده است.

او افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان هیچگونه مشکلی در تامین قطعات برای جایگاه‌های سوخت ندارد و قطعات مورد نیاز جایگاه‌ها را تامین و در اختیار آنها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: استفاده نادرست از کارت‌های سوخت باعث خرابی برخی از قطعات جایگاه‌ها می‌شود و این مورد بارها به مالکان این جایگاه‌ها گوشزد شده است.

تامین نشدن قطعات مورد نیاز سکوهای بارگیری سوخت از سوی شرکت پشتیبان پخش‌ فرآورده‌های نفتی‌ تعطیلی برخی سکوهای بارگیری جایگاه‌های سوخت در منطقه آبادان را در پی‌داشته است.

آل‌کثیر همچنین در رابطه با عرضه گاز مایع در این شهرستان  اظهار داشت: با افزایش سهمیه گاز مایع این مشکل از ابتدای هفته جاری در آبادان و خرمشهر برطرف شد و شهروندان می‌توانند کپسول گاز مایع مورد نیاز خود را از جایگاه‌های عرضه سبدی تهیه کنند.

او افزود: تاکنون از ۴۸ هزار خانوار آبادانی چهار هزار خانوار برای تهیه گاز سهمیه‌ای در سامانه صدف ثبت نام کردند که تاکنون تقاضای ۲ هزار و ۳۷۲ خانوار مورد تایید قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: انتظار می‌رود خانوارها برای ثبت نام در سامانه صدف اقدام کنند تا گاز مورد نیاز خود را از این سامانه تهیه کنند.

منطقه پخش فرآوده‌های نفتی آبادان شامل شهرستانهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام، ماهشهر، امیدیه و هندیجان است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت گازمایع نفتی منطقه آبادان فرآورده های نفتی مورد نیاز شرکت پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: قبلاً در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده‌ای ما وضعیت خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در شأن استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

کد خبر 6089358

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود