Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در جلسه عصر سه‌شنبه شورای‌عالی فضای مجازی که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، اقدامات کلان و نگاشت نهادی مربوط به شبکه ملی اطلاعات نهایی و تصویب شد.

بر این اساس اقدامات عملی و نهادهای متولی اجرای این اقدامات نیز مشخص و معین شدند.

اخبار مرتبط نظر شورای عالی فضای مجازی فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی نیست/ نگران هستیم آمریکا مدخل ورودی ما را در فضای مجازی مسدود کند واکنش زاکانی به درخواست طلاب برای بازداشت وزیر ارتباطات و و دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخ دبیر شورای عالی فضای مجازی به شائبه قطع اینترنت تصاویر/ جلسه شورای عالی فضای مجازی، 23 آذر 1398 دبیر شورای عالی فضای مجازی: امروز درباره اتصال اینترنت تصمیم‌گیری می‌شود تصاویر/ جلسه شورای عالی فضای مجازی، 5 مرداد شورای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی بدون ضرغامی و رحیم پور ازغدی تصاویری از جلسه شورای عالی فضای مجازی در سال 98 دادستان کل کشور: مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرا نمی شود/ این مشکل را به رئیس جمهوری منتقل کرده‌ام علی مطهری : شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی قانون گذاری هم می کنند واکنش وزارت ارتباطات به سخنان دبیر شورای عالی فضای مجازی سند پیش‌نویس ارزهای دیجیتال هنوز به شورای عالی فضای مجازی نرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سران قوا شورای عالی فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات شبکه ملی اطلاعات در ایران سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دبیر شورای عالی فضای مجازی جلسه شورای عالی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)