Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیرحسین محتشم که بیش از هشت ماه از ریاستش بر هیات فوتبال استان بوشهر می‌گذرد، عصر امروز در نشست با خبرنگاران بیان کرد: مسئولان تیم‌های فوتبال استان در لیگ برتر، خوب مدیریت نکردند اما گفتند که مسئولان کمک نکردند استاندار بوشهردر ماجرای پارس جنوبی ورود کرد و یک و نیم میلیارد به این تیم کمک شد یا در بحث شاهین شهرداری که در آخر کار کمک مالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس مشکل مالی وجود نداشت.

او ادامه داد: بعد از سقوط تیم‌های لیگ برتری استان، برخی در فضای مجازی نوشتند که هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان چه کاره بودند، اگر ما در تعیین مدیرعامل یا سرمربی و مربی دخالت می کردیم شما ما را مورد سوال قرار می دادید، نقش ما فقط مشورتی می تواند باشد این اتفاق هم افتاد جلساتی با مدیران تیم‌ها داشتیم و حتی الان هم برای فعالیت امید گناوه، پرسپولیس خورموج و شاهین عامری جلساتی با فرماندار دیلم گناوه و دشتی و نماینده مجلس داشتیم، اما این جلسات با توجه به وظیفه ذاتی هیات فوتبال برای مشاوره و حمایت و کمک به زیر ساخت فوتبال است.

بیشتر بخوانید

نبود مدیریت، تیم‌های بوشهری را به لیگ یک سقوط داد

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به تعدد مسابقات فوتبال در استان، افزود: با کمیته مسابقات و روسای هیات‌های شهرستان ها مشورت کردیم و با توجه به خرد جمعی به این نتیجه رسیدیم که استان ما ظرفیت این همه لیگ را ندارد. از یک طرف باید زیرساخت‌ها را در شهرستان ها تقویت کنیم و از سوی دیگر کمک کنیم تیمی به لیگ برتر آمد در لیگ بماند و سقوط نکند.

محتشم گفت: در سال آتی مسابقات با اندکی تغییر برگزار می‌شوند. برنامه های ما همه آماده است پنجشنبه این هفته تصمیم می‌گیریم که چه زمانی و در چه شرایطی مسابقات برگزار شوند. البته منتظر تصمیم ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هم هستیم.

او بیان کرد: شاهین عامری تیمی روستایی است که توانسته به لیگ دسته دوم صعود کند این تیم با 700 میلیون تومان صعود کرده و تیمی است که به طور قطع می‌تواند با اندکی حمایت در دسته یک حضور داشته باشد. مسئولانشان خوب مدیریت کردند مانند مسئولان تیم ملوان گناوه در لیگ برتر فوتبال ساحلی.

رئیس هیات فوتبال بوشهر تاکید کرد: مهم است که مسئولان تیم‌ها ساختاری را در مدیریت تیمشان تعریف کنند که از اعتبارات صرف شده نتیجه بگیرند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال بوشهر لیگ برتر فوتبال هیات فوتبال بوشهر فدراسیون فوتبال فوتبال استان هیات فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان

استقرار و دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی و انطباق محصولات با توجه به تولید محصولات فولادی متنوع در ذوب آهن اصفهان و توان بالای صادرات این محصولات به اقصی نقاط دنیا ، در دستیابی به اهداف و در نتیجه بهره وری سازمان، بسیار کمک کننده خواهد بود . - اخبار بازار -

جلسه تعاملی نمایندگان  موسسه بین المللی SGS  با ذوب آهن اصفهان و تحویل گواهینامه های بین المللی  ISO 45001-2018  و ISO 10015-2019 به ذوب آهن اصفهان با حضور 4 تن از نمایندگان  موسسه  SGS دوشنبه 10 اردیبهشت برگزار  گردید.
در این جلسه که با حضور محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ، آرش شفیعی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، تعدادی از سرپرستان و کارشناسان شرکت و نمایندگان موسسه SGS در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و توسعه تشکیل شد در زمینه روند استقرار و گسترش سیستم های مدیریتی در شرکت ذوب آهن اصفهان گفتگو و تبادل نظر گردید .
محمد  صدری مدیر کیفیت فراگیر ضمن قدردانی  از مدیر عامل و معاونین به منظور حمایت از برآورد الزامات سیستم های مدیریتی، بر ادامه همکاری کلیه مدیریت های سازمان  در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر این سیستم ها تاکید نمود.
وی گفت: استقرار و دریافت گواهینامه های سیستم های مدیریتی و انطباق محصولات با توجه به تولید محصولات فولادی متنوع در ذوب آهن اصفهان و توان بالای صادرات این محصولات به اقصی نقاط دنیا ، در دستیابی به اهداف و در نتیجه بهره وری سازمان، بسیار کمک کننده خواهد بود .
آرش شفیعی  مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان برآموزش مباحث کاربردی در سازمان، بالاخص شناخت و بکارگیری اصول سیستم های مدیریتی تاکید نموده و استفاده از استانداردهای مدیریتی را در اجرای فرآیندهای سازمان بسیار موثر ارزیابی نمود . وی ضمن برشمردن اهم فعالیت های مختلف علمی وآموزشی در حال اجرا در مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان، این مدیریت را مدیریت  شناسایی و تقویت شایستگی ها معرفی کرد.
مرجان کاشانی نماینده موسسه SGS  ضمن اذعان به  عملکرد خوب ذوب آهن اصفهان در راستای استقرار سیستم های مدیریتی و اخذ گواهینامه های معتبر در این زمینه، تلاش های این شرکت را در تحقق الزامات سیستم های مدیریتی  قابل تمجید دانست و برآمادگی شرکت SGSدر همکاری با ذوب آهن اصفهان تاکید نمود .
وی در پایان گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس استاندارد ISO45001-2018  و سیستم مدیریت کیفیت –آموزش مطابق استاندارد ISO 10015 – 2019  را تقدیم نمایندگان شرکت نمود .

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد