Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی‌پسند، مهدی مهدی‌خانی بازیکن ملی‌پوش تیم ملی جوانان کشور بعد از مذاکره با مدیران باشگاه گیتی‌پسند قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد و در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ نیز در تیم وحید شمسایی بازی خواهد کرد.

این بازیکن ارزنده فصل گذشته همراه با تیم امید گیتی‌پسند قهرمان لیگ برتر شد و بازی‌های درخشان او در تیم بزرگسالان باشگاه نیز باعث قرار گرفتن در جمع بزرگان گیتی‌پسند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی‌خانی همراه با تیم ملی امید در مسابقات آرژانتین، ازبکستان و ... حضور داشت و بازی‌های تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت.

همچنین بهزاد رسولی ملی‌پوش جوان گیتی‌پسند با حضور در دفتر این باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی‌پسند برای فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ قرارداد خود را تمدید کرد.

این بازیکن ارزنده همراه با تیم‌های ملی المپیک و دانش‌آموزی در مسابقات بین‌المللی تایلند نیز درخشش خیره‌کننده‌ای داشت.

خبر دیگر اینکه مسعود یوسف بازیکنان ملی‌پوش جوان گیتی‌پسند پس از مذاکره با مدیران این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد.

این بازیکن ارزنده همراه با تیم ملی امید در مسابقات ایتالیا، چین، ازبکستان و ... بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود و حتی در سال جاری به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده است.

مسعود یوسف و بهزاد رسولی فصل گذشته همراه با تیم امید گیتی‌پسند قهرمان لیگ برتر شده و همراه با تیم بزرگسالان باشگاه بازی‌های تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشته بودند.

گیتی‌پسند که با هدایت وحید شمسایی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حضور می‌یابد، تاکنون بازیکنانی مانند سپهر محمدی، مهران رضاپور، وحید شفیعی، مهدی مصطفایی، سعید افشار، سیدحسین حسینی، علیرضا وفایی، قدرت بهادری و بهروز جعفری را به خدمت گرفته است.

همچنین حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمدعباسی، میثم برمشوری و محمدرضا سنگ‌سفیدی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و مهران عالیقدر و محمد کشاورز نیز از جمع قرمزپوشان اصفهانی جدا شدند.

آلکس فالکون و والکس رایماندو دو بازیکن برزیلی گیتی‌پسند نیز با اتمام قراردادشان به کشور خود بازگشتند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار است با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نخست این رقابت‌ها مهمان ستارگان ورامین خواهد بود. هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان نیز به مصاف فودکا تهران می‌رود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمدید قرارداد فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال قرارداد خود همراه با تیم گیتی پسند لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی