Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رئیس دیوان محاسبات کل کشور امروز برای ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آینده دیوان در نشست حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور برای ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آینده دیوان در نشست امروز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه گزارش خوبی در این جلسه ارائه و قرار شد، ما بزودی نشستی را در محل دیوان محاسبات داشته باشیم، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه تلاش دارد تا با ادامه مباحث به یک جمع‌بندی مشترک برای پویایی بیشتر دیوان مطابق با قانون و قانون اساسی برسد.

وی تصریح کرد: اردکانیان وزیر نیرو در ادامه جلسه برای پاسخگویی به سوال رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول درباره مشکلات آب و فاضلاب استان گلستان در جلسه حضور یافت.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: بعد از پاسخ‌های وزیر قرار شد، اردکانیان طی یک فرصت یک ماهه این مسائل را مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه در جلسه امروز طرح تامین کالاهای اساسی هم بررسی شد، گفت: کمیسیون تاکنون حدود 20 جلسه درباره این طرح با حضور کارشناسان و مسئولان بحث و بررسی انجام داده است و امروز بعد از اصلاحات جزئی به جمع‌بندی رسیدیم.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود هفته آینده طرح تامین کالاهای اساسی برای بررسی و تصویب به صحن علنی ارائه شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمیدرضا حاجی بابایی حاجی بابایی مجلس شورای اسلامی مجلس کمیسیون برنامه دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟