Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علیخانی روز سه‌شنبه در نشست مشترک با مدیران ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: با توجه به این که در سال پایانی فعالیت دولت تدبیر و امید قرار داریم، لازم است تا رؤسای ادارات با جدیت به کار و تلاش خود ادامه دهند تا این احساس در مردم به وجود نیاید که در آخرین سال فعالیت، مدیران کار را رها کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با وجود تمامی انتظارات و گلایه‌هایی که در جامعه وجود دارد، اقدامات مؤثری در سطح ملی ومحلی انجام شده و لازم است تا از هر فرصت برای آگاهی بخشی این اقدامات به مردم استفاده کرد، اگر برخی مدیران عملکرد دولت را نیز اطلاع رسانی نمی‌کنند، لااقل عملکرد خود در ادارات را به مردم توضیح دهند.
وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب نیز به دولت تأکید کرده‌اند که اقدامات خود را برای مردم بیان کرده و به آنان بگویند که چه کارهایی می‌خواستند انجام دهند که به دلیل محدودیت‌ها موفق به آن نشده‌اند، این اقدام باعث می‌شود تا ضمن بیان عملکرد، انتظارات مردم نیز برآورده می‌شود.
علیخانی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات مدیران درسطح شهرستان‌ها این است که به میان مردم رفته و اقدامات صورت گرفته را به آنان توضیح دهند، با این اقدام می‌توانند از کمک مردم نیز برخوردار شوند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تلاش وزارت آموزش و پرورش در ارائه مطالب درسی به دانش‌آموزان از طریق روش حضوری و غیر حضوری گفت: اعتماد سازی و حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان، اولویت آموزش و پرورش است، گاه یک خبر ناامید کننده باعث ایجاد نگرانی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌شود و این امر، ارائه آموزش مورد نظر آموزش و پرورش را با چالش مواجه می‌کند.
معاون فرهنگی معاون اول رئیس جمهور افزود: دولت بیش از پنج و نیم سال از فعالیت هفت ساله خود را در تحریم‌های ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای به سر برده و از نظر منابع، با محدودیت‌های بسیاری مواجه است، با این وجود تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.
وی با اشاره به توجه دولت به مناطق حاشیه‌ای گفت: این که در یکی از محلات حاشیه‌ای ورامین، طی دو سال گذشته اقدامات موثر انجام شده باعث کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی شده، نشان از توجه مسوولان به مناطق حاشیه‌نشسن است، گاه یک اقدام کوچک عملی در حوزه اجتماعی، امید بزرگی را در دل مردم به وجود می‌آورد.
علیخانی از اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و افزود: با عنایت رهبر معظم انقلاب، اعتبارات مناسبی از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توان در حوزه‌های بومگردی، صنایع دستی، فرش و مشاغل خانگی اقدامات مؤثری در حوزه اشتغال انجام داد.
وی گفت: اقدامات مثبت صورت گرفته در ورامین و رفع بسیاری از مشکلات، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این شهرستان مهم است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا ورامین وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است