Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیست و پنجمین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار گوناگونی از ورزش ایران و جهان در آن جای گرفته است. با ما همراه باشید.

صالحی امیری: اخلاق سیامند از فرهنگ قوم کٌرد نشات می‌گرفت 

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به روحیات خاص قهرمان فقید پارالمپیک گفت: «سیامند رحمان» نمونه بارزی از فرهنگ کٌردی بود که شاد زیستن و وفاداری از نمودهای بارز آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح این خبر در اینجا قابل رویت است.

پرسپولیس به جای لیورپول در الماس صحرا

در حالی که قرار بود مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۹ با حضور لیورپول در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شود؛ تاسیس این استادیوم به تعویق افتاد تا حالا پرسپولیس برگزار کننده دومین بازی رسمی در آن باشد. ادامه خبر در اینجا.

«کریمی» برای همراهی استقلالی‌ها، به قطر سفر می‌کند

علی کریمی به اردوی استقلال در قطر ملحق خواهد شد تا آبی‌پوشان تهرانی را در دیدار مقابل الشرطه عراق همراهی کند. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

احتمال بسته شدن موقت «پنجره» وجود دارد اما جای نگرانی نیست

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، جای نگرانی وجود ندارد و به محض واریز پول، پنجره باز خواهد شد. برای اطلاع از جزییات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

مستند ۹۰ دقیقه‌ای لیدز و بیلسا با صدای گلادیاتور هالیوود؛ «ما را به خانه ببر»

جاده طولانی بازگشت لیدزیونایتد به لیگ برتر جزیره حالا از سوی شرکت اینترنتی آمازون نسخه مستند دریافت کرده و دو اپیزود جدید مستند «ما را به خانه ببر»، با صدای «راسل کرو» ضبط خواهد شد. توضیحات بیشتر را در اینجا دنبال کنید.

رسول‌پناه: فدراسیون فوتبال واکنشی به رفتارهای غیر ورزشی AFC نشان نداد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال ایران نه تنها نماینده‌ای در کشور قطر برای دفاع از حق و حقوق باشگاه‌های کشورمان اعزام نکرده بلکه هیچ واکنشی به این رفتارهای غیر ورزشی نشان نداده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

استراماچونی: هرگز پیشنهادی ارسال نشده است که آن را رد کنم 

«آندره‌آ استراماچونی» در صفحه شخصی خود برای هواداران استقلال نوشت: هرگز هیچ پیشنهادی را رد نکردم چون اصلا پیشنهادی ارسال نشده است. متن کامل خبر اینجا.

برانکو در گفت‌وگو با فیفا: با مجموعه قدرتمند ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ رسیدیم

«برانکو ایوانکوویچ» در گفت‌وگوی اختصاصی با تارنمای رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در خصوص تجربیات هدایت تیم‌های ملی ایران، کرواسی و مقایسه آن با تیم تحت هدایت کنونی‌ وی یعنی عمان صحبت کرد. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها لیورپول باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال ایران سیامند رحمان پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال ایران سیامند رحمان لیورپول باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال ایران سیامند رحمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است