Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات بر لزوم افزایش گشت‌های مشترک تعزیرات با تمرکز بر احتکار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات در نشست ساماندهی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه‌های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات باید افزایش پیدا کند و تمرکز این گشت‌ها بر موضوع احتکار و اختفا به قصد گرانفروشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد گشت‌های مشترک با هدف برخورد با تخلفات حوزه احتکار با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف افزایش پیدا کند.

در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در گشت‌های مشترک ارائه و راهکارهای تقویت و بهبود گشت‌های مشترک این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این نشست به ریاست جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و با حضور محمد بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات، سلیمان رزاقی مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک، سیدیاسر رایگانی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات و سخنگو، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران و ناصر مدیحی مسئول گشت مشترک تعزیرات شهر تهران برگزار شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعزیرات تعزیرات حکومتی رئیس سازمان تعزیرات تعزیرات حکومتی گشت های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد