Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه با تمام توان از ورزشکاران حمایت می‌کنیم، گفت: سپاه همان‌طور که همواره در خدمت و کنار مردم استان بوده، در حد توان نیز حامی ورزشکاران تمام رشته‌های ورزشی کردستان است. - اخبار استانها -

به گزاش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «بیژن ذوالفقارنسب» رئیس کانون مربیان فوتبال ایران عصر امروز به‌منظور طرح و بررسی مشکلات و موانع پیشرفت این رشته ورزشی با فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار با بیان اینکه ورزش کوچک و بزرگ، پیر و جوان نمی‌شناسد و همه افراد در هر سن و سالی برای سالم ماندن جسم خود، به انجام فعالیت‌های ورزشی تمایل دارند، اظهار داشت: ورزش؛ ضامن سلامتی و عامل شور و نشاط در جامعه است.

وی با بیان اینکه با تمام توان از ورزشکاران حمایت می‌کنیم، افزود: سپاه همان‌طور که همواره در خدمت و کنار مردم استان بوده، در حد توان و بضاعت خود نیز حامی ورزشکاران تمام رشته‌های ورزشی کردستان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه ورزش استان از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده می‌کنیم چراکه معتقدیم هر گونه اقدامی در حوزه ورزش، می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و روند توسعه کردستان تأثیرگذار باشد.

گزارش|سایه کرونا بر سر فوتبالی‌ها / حال و روز ناخوش مدارس فوتبال در کردستانگزارش|کرونا در‌های عشق را می‌بندد؛ در مدارس فوتبال چه می‌گذرد؟

«بیژن ذوالفقارنسب» رئیس کانون مربیان فوتبال ایران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حسن نیت و توجه فرمانده سپاه کردستان به حل مشکلات مردم و ورزشکاران اظهار داشت: بنده به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی از تلاش‌های شبانه‌روزی سپاهیان و بسیجیان در تأمین امنیت پایدار کردستان قدردانی می‌کنم.

وی به مسائل و مشکلات حوزه ورزش، پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام و موانع پیش‌روی رشته فوتبال در استان اشاره کرد و گفت: برای ارتقاء فوتبال استان در حاشیه شهرها به‌خصوص نواحی «نایسر، باباریز و قلیان» شهرستان سنندج مربی آموزش و پرورش داده و خوشبختانه رضایت‌مندی خوبی از سوی جوانان محل اعلام شده است.

رئیس کانون مربیان فوتبال ایران «ایجاد شور و شوق اجتماعی، سلامت جوانان، توسعه فوتبال و تربیت استعدادهای استان کردستان» برای حضور در لیگ‌های برتر را از اهداف راه‌اندازی آکادمی ذوالفقارنسب خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کودکان 7 تا 14 ساله در رشته فوتبال در این آکادمی آموزش می‌بینند.

ذوالفقارنسب یادآور شد: در طول 5 سال گذشته، هر سال 50 نفر از کودکان با استعداد کردستانی در رشته فوتبال را شناسایی کرده و در این آکادمی به تمرینات و یادگیری آموزش‌های لازم پرداخته‌اند.

گفتنی است؛ پیشکسوتان فوتبال استان کردستان بارها از بی‌عملی و عملکرد کادر هئیت فوتبال استان و تعلل مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پیگیری مطالبات آنان، انتقادات زیادی را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/481/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد