Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

آموزش و پرورش برنامه آموزشی مدرسه تلویزیونی را برای چهارشنبه ۲۶ شهریور مشخص کرد، مدرسه تلویزیونی در کنار شبکه شاد مکمل آموزشی برای دانش آموزان در مقاطع مختلف است و آن‌ها می‌توانند از ظرفیت موجود برای آموزش و تقویت دانسته‌های خود بهره بگیرند.

جدول پخش آموزش‌ها در شبکه آموزش برای مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم به قرار زیر است:

شبکه آموزش:

فنی و حرفه ای و کاردانش:

مقطع تحصیلی زمان  درس دوازدهم  ٨ تا ٨:٣٠ دانش فنی تخصصی رشته ساختمان  دهم ٨:٣٠ تا٩ دانش فنی پایه رشته طراحی دوخت یازدهم  ٩ تا ٩:٣٠ شهروند الکترونیک رشته شبکه و‌ نرم افزار  یازدهم  ٢٠:۵٠ تا٢١:١۵ عناصر و جزییات ساختمان  دوازدهم  ۲۱:۱۵ تا ۲۱:۵۰ آشنایی با مکاتب هنری رشته نقاشی

 

مقطع ابتدایی

مقطع تحصیلی زمان درس  اول  ١٠:۴۵ تا ١١:١٠  بازی و ریاضی دوم  ١١:١٠ تا١١:٣۵ علوم تجربی و تفکر  سوم ١١:٣۵ تا١٢ فارسی و نگارش  چهارم ١٢ تا١٢:٢۵ مطالعات و مهارتهای اجتماعی  پنجم ١٢:٢۵ تا١٢:۵٠ بازی و ریاضی  ششم ١٣:١۵ تا١٣:۴۵ بازی و ریاضی

مقطع متوسطه اول

مقطع تحصیلی زمان درس هفتم  ١۴:٣٠ تا١۵:٠٠ ادبیات فارسی  هشتم  ١۵:٠٠ تا١۵:٣٠ ادبیات فارسی  نهم  ١۵:٣٠ تا ١۶ ادبیات فارسی

متوسطه دوم

مقطع زمان درس  دهم  ١۶:٣٠ تا١٧ زیست شناسی ١  یازدهم  ١٧ تا ١٧:٣٠ زیست شناسی ٢  دوازدهم  ١٧:٣٠ تا١٨ زیست شناسی٣  دهم ٢٠ تا٢٠:٢۵ درس فیزیک١  دهم ٢٠:٢۵ تا٢٠:۵٠ ریاضی١

دوره آموزش مجازی متوسطه

مقطع  زمان  درس آموزش مجازی توسعه مهارت‌های حرفه‌ای ١۶ تا ١۶:٣٠ چرخه تدریس مجازی،از تئوری تا عمل

 

شبکه چهار

پایه ساعت درس دوازدهم  ۷:۳۰ جغرافیا۳ یازدهم  ۸ فلسفه۱ دهم ۸:۳۰ تاریخ۱ یازدهم  ۱۰:۱۵ فیزیک۲ یازدهم  ۱۰:۴۵ فیزیک۲ دهم ۱۱:۱۵ دین وزندگی دوازدهم ۱۱:۴۵ ریاضیات گسسته یازدهم ۱۲:۱۵ ریاضی آمار۲ دهم و یازدهم ۱۲:۴۵ اقتصادپایه دوازدهم ۱۳:۱۵ ریاضیات گسسته

شبکه معارف

پایه  ساعت درس دوازدهم ۱۵ تاریخ اسلام۳ دوازدهم ۱۵:۳۰  جریان شناسی اندیشه های معاصر دهم ۱۶ احکام۱ یازدهم ۱۶:۳۰ احکام۲

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شبکه آموزش مقاطع تحصیلی ابتدایی برنامه آموزشی مدرسه تلویزیونی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه «شیر و شکر» از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید