Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب وهوای کشور گفت: امشب تنها در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران و گیلان، شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

ضیائیان ادامه داد: همچنین برای فردا در برخی نقاط گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت بیشترین مقدار بارش در غرب گیلان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پنجشنبه در برخی نقاط گیلان، اردبیل، ارتفاعات مازندران، ارتفاعات غرب سمنان و ارتفاعات شرق تهران، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه جمعه جوی پایدار در سطح کشور حاکم خواهد بود یادآور شد: دمای هوا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از امروز تا پایان هفته ، در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان، شاهد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم بود و این شرایط در زابل پدیده غالب است.

رفیعی اظهار کرد: دریای خزر چهارشنبه تا جمعه مواج خواهد بود.

او همچنین درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: فردا حداکثر دمای هوای تهران به ۳۱ درجه و حداقل آن به ۲۰ درجه می رسد. فردا آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، فردا احتمال رگبار پراکنده و وزش شدید باد در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی وجود دارد. همچنین در مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد بارش باران و وزش شدید باد خواهیم بود. از امروز تا اواخر هفته در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، وزش شدید باد پدیده غالب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود