Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:39:25 GMT

ضرورت تامین خوراک پالایشگاه توسط تولیدکنندگان داخلی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۲۶۲

ضرورت تامین خوراک پالایشگاه توسط تولیدکنندگان داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی پیرامون گزارش ارائه شده از سوی وزیر نفت گفت: اجرای طرح راهبردی و ملی انتقال نفت خام از گوره به جاسک به طول یک هزار کیلومتر کار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما با توجه به اینکه ثقل و مقصد این خط انتقال در شهرستان جاسک است، لازم است این منطقه به عنوان قطب انرژی کشور مورد توجه قرار بگیرد و در طول خط انتقال به وضعیت و شرایط مردم هم توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی به پرهیز از خام فروشی نفت تاکید کرد و افزود: این کار باید در سطح ملی انجام شود و مردم به عینه این موضوع را ببینند. از طرفی وزارت نفت باید به مسئولیت های اجتماعی خود که در برنامه ششم هم به آن تاکید شده، عمل کند. مجموعه پالایشگاه ها باید براساس قانون به درمان، ورزش جوانان وجذب نیروهای بومی و ماندگار منطقه توجه کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از تولید کنندگان داخلی و تامین خوراک پالایشگاه پایین دستی توسط آنها از موضوعات ضروری بوده که بارها و بارها با مراجعه به کمیسیون و شخص جنابعالی پیگیری کرده اند و نیازمند توجه وزارتخانه است.

مرادی با بیان اینکه سهم سوخت ایران در منطقه بسیار پایین بوده و باید تکلیف خودمان را در این حوزه مشخص کرده و جهش تولید داشته باشیم، گفت: توجه به قوانین مربوط به ایثارگران در وزارت نفت یکی از مطالبات جدی ایثارگران است. همچنین تسریع تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی و قراردادی به رسمی پیرو جلسات متعدد برگزار شده، ضروری است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در مجلس، احداث پالایشگاه خلیج فارس که همجوار با پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس است، را مطالبه جدی مردم دانست و گفت: میزان سهم ایران در میادین مشترک باید شفاف سازی شود و مطالبات نفتی خودمان از سایر کشورها را به صورت جدی پیگیری کنیم.

کد خبر 5025033

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مرادی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد آمار کرونا بوشهر گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا کرمانشاه محرم 99 هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد