Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه هماهنگی ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی مشاغل و داشتن شهری به دور از آلاینده‌های صوتی و زیست محیطی، صنوف مشاغل آلاینده از شهر سوسنگرد منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مشاغل آلاینده را شامل؛ صنوف تحت پوشش اتحادیه‌های مکانیک خودرو، نجاری، جوشکاری ، مصالح ساختمانی و ... عنوان کرد و افزود: انتقال مشاغل پر سر و صدا و آلاینده جزو طرح کشوری محسوب می شود و در بسیاری از استان ها و شهرهای کشور اجرایی شده است.

عوده زاده با اشاره به اینکه دستورالعمل تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری تهیه و تدوین شده است، بیان داشت: کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ها بیشتر به بحث آلایندگی و ایجاد مزاحمت مشاغل در صنوف مختلف می پردازد و نحوه اجرای آن به این گونه است که مشاغل مزاحم و آلاینده طبق دستورالعمل واصله پس از شناسایی از طریق کارشناسان شهرداری و اداره صنعت و معدن ، به کمیسیون بند ۲۰ فراخوان شده و پس از بررسی و تشخیص، تمهیداتی را اتخاذ می کند .

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: محل انتقال این صنوف در بیرون از شهر سوسنگرد مشخص شده و پس از تکمیل مراحل قانونی سایت مورد نظر طراحی و در اختیار این صنوف قرار خواهد گرفت و همه اصناف مربوطه باید براساس دستورهای ابلاغی موظف به جابجایی هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساماندهی مشاغل مشاغل آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE