Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@13:32:19 GMT

دستگیری 2 داعشی عامل کشتار قبیله «البونمر» عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۳۳۲

دستگیری 2 داعشی عامل کشتار قبیله «البونمر» عراق

به گزارش افکارنیوز،

سازمان امنیت ملی عراق روز سه شنبه از دستگیری دو تروریست داعشی خبر داد که مسئول جنایت البونمر در استان الانبار بودند

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ماموران سازمان امنیت ملی در استان الانبار بر اساس اطلاعاتی محرمانه و پیگردهای میدانی موفق شدند دو تروریست داعش ی اهل استان الفلوجه  را که در دفتر سربازی گیری گروهک تروریستی داعش به عنوان دو نیروی امنیتی فعالیت می‌کردند، دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: دو تروریست دستگیر شده در بازجویی‌ها اعتراف کردند که بر یکی از  جنایات کشتار اعضای قبیله البونمر که در آن قریب به  پنجاه نفر از شهروندان عراقی کشته شدند، نظارت داشتند و اطلاعات مربوط به شمار زیادی از نیروهای دستگاه‌های امنیتی را در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دادند تا آنها را ترور کنند.

داعش شش سال پیش در زمان اشغال استان الانبار بیش از پانصد نفر از اعضای عشیره البونمر مقیم این استان را کشته و ده‌ها نفر دیگر را هم به اسارت خود درآورد تا از طریق ارعاب عشایر و شهروندان عراقی آنها را وادار به دست کشیدن از مقاومت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان الانبار داعش عراق دستگیری داعش استان الانبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093545

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد