Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:13:29 GMT

زندگانی امیرمؤمنان (ع) بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۳۷۶

زندگانی امیرمؤمنان (ع) بررسی می‌شود

کرسی علمی ترویجی با موضوع «زندگانی امیرمؤمنان (از مجموعه تاریخ زندگی امامان معصوم)» به صورت مجازی و به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از داره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کرسی علمی ترویجی با موضوع «زندگانی امیرمؤمنان (از مجموعه تاریخ زندگی امامان معصوم)» توسط مرکز مطالعات پیشرفت و تمدن پژوهشگاه به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکایپ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کرسی علمی حجت الاسلام دکتر غلامحسن محرمی به عنوان ارائه‌دهنده، دکتر علیرضا عالمی و حجت الاسلام دکتر سیدمحسن شریفی خمینی به عنوان ناقد حضور خواهد داشت.

 

دبیر علمی این کرسی، دکتر امیرعلی حسنلو است.

 

کرسی علمی ترویجی مجازی با موضوع «زندگانی امیرمؤمنان ( از مجموعه تاریخ زندگی امامان معصوم)» فردا (چهارشنبه، ۲۶ شهریور ماه) از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۳۰ به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار می شود.

 

جهت ورود اینجا کلیلک کنید.

 

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرسی ترویجی امیرالمؤمنین علی ع پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کرسی علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است