Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:42:10 GMT

گرت بیل تیم بعدی خود را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۷۴۵

گرت بیل تیم بعدی خود را انتخاب کرد

علیرغم پیشنهاد منچستریونایتد، خود گرت بیل علاقمند به بازگشت به تاتنهام در فصل نقل و انتقالات امسال است.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کلاف سردرگم گرت بیل در رئال مادرید در حال باز شدن است و این ستاره ولزی در مسیر جدایی از این باشگاه قرار دارد. بعد از ایجاد حاشیه های فراوان و هفته ها نیمکت نشینی، گرت بیل بالاخره راضی به جدایی از رئال مادرید شده و ESPN مدعی شد تاتنهام مقصد احتمالی این بازیکن محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منچستریونایتد در تابستان امسال تلاش زیادی برای خرید جیدون سانچو کرد، اما در نهایت دورتموند اجازه این انتقال را نداد و آنها به دنبال گزینه هایی چون گرت بیل با ایوان پریشیچ به عنوان جانشین هستند. اما خود گرت بیل خواهان بازگشت به باشگاه سابقش تاتنهام و کمک به این تیم برای کسب موفقیت در رقابت های فوتبال انگلیس است.

 

ممکن است قرارداد گرت بیل به صورت قرضی باشد و در این صورت رئال مادرید برای خلاصی از شر او حاضر شده نیمی از دستمزد 600 هزار پوندی این بازیکن را نیز پرداخت کند. اما در صورت تمایل اسپرز برای جذب دائمی گرت بیل، رئال مادرید مبلغ 18 میلیون پوند را برای فروش او تعیین کرده است. گرت بیل بعد از سپری کردن چند فصل فوق العاده در تاتنهام در سال 2013 به پیشنعاد رئال مادرید پاسخ مثبت داده و راهی این تیم شد، اما علیرغم شروعی فوق العاده، هر چه گذشت افت این ستاره ولزی محسوس تر شد.

تاتنهام نقل و انتقالات اروپا گرت بیل نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام نقل و انتقالات اروپا گرت بیل نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دنی سبایوس، رئال مادرید تمایلی به فروش این هافبک 27 ساله ندارد و می‌خواهد او را در ترکیب حفظ کند.

هرچند سبایوس از دقایق بازی خود راضی نیست اما رئال مادرید نیز قصد سرمایه‌گذاری روی یک هافبک جدید را ندارد و ترجیح می‌دهد با سبایوس ادامه دهد. البته در یک صورت ممکن است لوس بلانکوس به فروش سبایوس رضایت دهد و آن هم این است که پیشنهاد هنگفتی برای این هافبک اسپانیایی از راه برسد.

گفتنی است دنی سبایوس تا سال ۲۰۲۷ با رئال مادرید قرار دارد و در فصل جاری تنها ۵۰۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال