Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ستوده معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای شیراز گفت: تاکنون ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک‌های جنوبی شیراز اجرا شده است.

او گفت: برای تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک‌های جنوب شیراز باید ۵۰ کیلومتر دیگر شبکه اجرا شود که کار در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده با یادآوری اینکه این طرح از سال ۹۷ اجرایی شده است، گفت: در این طرح احداث شبکه فاضلاب برای شهرک‌های سامان، فرزانگان، رضوان، فرهنگیان، هویزه، سلحشور، احمدآباد، امام حسین (ع) و والفجر مد نظر بوده است.

او با بیان اینکه اجرای خط انتقال فاضلاب شهرک مهدی‌آباد، به دلیل مشکلات ناشی از وجود معارض با تعویق روبرو بوده که با همکاری شهرداری و پیشنهاد مسیر جدید، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون شرکت آبفای شیراز بیان کرد: اجرای این خط انتقال فاضلاب شهرک‌های مهدی‌آباد، سامان، حجت‌آباد و فرهنگیان را پوشش خواهد داد و ۲.۵ کیلومتر طول دارد.

او تاکید کرد: مشکلات فاضلاب و روان بودن آن در برخی جداول آب‌های سطحی در شهرک‌های جنوب شیراز هم به زیبایی این مناطق آسیب زده هم بهداشت و سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده است.

ستوده با بیان اینکه روش سنتی دفع فاضلاب استفاده از چاه‌های جذبی است، گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز‌ها و احداث مجتمع‌های مسکونی و همچنین شرایط بافت زمین، این روش سنتی دیگر پاسخگو نیست.

معاون آبفای شیراز همچنین از اجرای طرح شبکه فاضلاب در محدوده خیابان‌های رحمت، عدالت، تندگویان و قائم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۷ کیلومتر از مسیر ۲۲ کیلومتری این شبکه اجرا شده است.

ستوده در ادامه یادآور شد که طرح شبکه فاضلاب خیابان‌های رمضان، پوربیرک و روی‌سازی به همراه انشعاب‌های فرعی آن نیز اجرایی شده است، گفت: این طرح ۱۰ کیلومتری، ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه فاضلاب فاضلاب شهرک شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان