Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند، همزمان با برگزاری نشست امضای توافق سازش در واشنگتن، دو راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه شلیک شد.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، صدای آژیر حمله موشکی در شهرک صهیونیستی عسقلان و اشدود واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه به صدا درآمد.

پایگاه خبری معا فلسطین نیز گزارش داد، در این حمله راکتی دو شهرک نشین زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله موشکی در حالی انجام شد که همزمان در واشنگتن قرار داد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی به صورت رسمی امضا شد.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آن ها استفاده کنند؛ مسأله ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه و تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان دو طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Kp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمله موشکی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دانا، کلاس‌های توانا، فعالیت نیروهای عقیدتی و نظارتی و سیاسی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی بوده که نسبت به انجام آن اهتمام ورزیده شده است همچنین در هفته عقیدتی نیز علاوه بر نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، برنامه‌های خوبی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.


کد خبر 6089925

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است