Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@07:58:56 GMT

سیتی بانک آمریکا نفت 60 دلاری را برای 2021 پیش بینی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۱۷۰

سیتی بانک آمریکا نفت 60 دلاری را برای 2021 پیش بینی کرد

شرکت خدمات مالی آمریکایی سیتی گروپ پیش بینی می‌کند قیمت نفت تا پایان سال آینده میلادی به ۶۰ دلار در هر بشکه برسد چون مازاد عرضه نفت در بازار تا آن زمان از بین خواهد رفت.

به گزارش پول نیوز  به نقل از اویل پرایس، شرکت خدمات مالی آمریکایی سیتی گروپ پیش بینی می‌کند قیمت نفت تا پایان سال آینده میلادی به 60 دلار در هر بشکه برسد چون مازاد عرضه نفت در بازار تا آن زمان از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اد مورس، مدیر جهانی تحقیقات کالای سیتی بانک طی مصاحبه ای گفت اقتصادهای در حال رشد باعث می‌شوند تقاضای جهانی برای نفت در اواخر 2021 به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد.

 

طبق پیش‌بینی سیتی گروپ، قیمت نفت خام برنت که هفته گذشته در بحبوحه نگرانی در مورد تقاضا تا کمتر از 40 دلار در هر بشکه کاهش یافته بود، سال آینده میلادی به طور متوسط 55 دلار در هر بشکه خواهد بود و تا پایان 2021 به 60 دلار می‌رسد. انتظار می رود قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم که در روز دوشنبه 37 دلار در هر بشکه بود، تا پایان سال آینده میلادی به 58 دلار در هر بشکه برسد.

 

بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساچز، یکی دیگر از بانک‌های بزرگ آمریکا هم نفت 60 دلار در هر بشکه و حتی بیشتر از آن را برای سال آینده میلادی پیش بینی می کند.

 

گلدمن ساچز انتظار دارد نفت خام برنت در سه ماهه سوم 2021 به 65 دلار در هر بشکه برسد ولی سال آینده میلادی را با 58 دلار به پایان برساند.

 

این بانک سرمایه گذاری تخمین می زند نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا تا فصل سوم 2021 به 55.88 دلار در هر بشکه برسد. پیش بینی قبلی برای قیمت نفت آمریکا برابر با 51.38 دلار در هر بشکه بود.

 

تحلیلگران گلدمن می گویند:« احتمال زیادی وجود دارد که واکسن کرونا تا بهار سال آینده در دسترس همه قرار گیرد. به این ترتیب رشد اقتصادی و تقاضا برای نفت افزایش خواهد داشت».

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز قیمت نفت خام خدمات مالی آمریکا کرونا سیتی گروپ سال آینده میلادی قیمت نفت تا پایان پیش بینی نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد