Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@09:06:55 GMT

کشف 696 کیلو موادمخدر از یک خودرو در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۳۱۷

کشف 696 کیلو موادمخدر از یک خودرو در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۸ کیلو'گرم تریاک و ۴۷۸ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یک تیم از یگان امداد شهرستان رابر هنگام کنترل نامحسوس محور جیرفت - رابر به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده این خودرو در مواجهه با ماموران با افزایش سرعت اقدام به دور زدن و فرار به سمت نقاط حاشیه ای و فرعی این محور کرد که در ادامه ماموران با گزارش سریع به پاسگاه انتظامی بخش هنزا و اجرای طرح مهار، این خودرو را متوقف و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو ۲۱۸ کیلو تریاک و ۴۷۸ کیلو حشیش کشف کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Kt

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مواد مخدر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان