Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@07:01:35 GMT

کشف کالا‌های بهداشتی قاچاق در پونک

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۳۹۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف کالای بهداشتی و مصرفی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی گفت: روز گذشته خبری مبنی بر تخلیه و دپوی مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط خودرو‌های شوتی در ساختمانی در حوالی خیابان مختاری دریافت شد و بلاقاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، نشانی اعلامی ساختمانی قدیمی است که روز جاری توسط دو دستگاه خودرو مقدار زیادی کالای قاچاق در آن تخلیه شده است، تصریح کرد: هویت مالک ساختمان شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل ساختمان اخذ شد.

وی تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی مراقبت‌های ویژه از محل ساختمان آغاز و کارآگاهان موفق شدند مالک ساختمان را هنگامی که قصد ورود به ساختمان را داشت دستگیر و در بازرسی‌های بیشتر از داخل ساختمان تعداد زیادی ماسک قاچاق فاقد بارنامه و فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به جرم ارتکابی معترف شد مقدار دیگری از کالا‌های قاچاق در انباری در پونک در حال تخلیه شدن است که بلافاصله تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تریلر در مقابل انباری متوقف و در حال تخلیه کالا به داخل انباری است.

وی ادامه داد: در این رابطه راننده خودروی تریلر دستگیر و در بازدید از داخل انباری ۶۱۵ هزار و ۵۶۰ بسته شکر رژیمی در مجموع به وزن ۳ هزار کیلوگرم تاریخ مصرف گذشته و مقدار دیگری ماسک کشف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۷۶ هزار و ۳۰۰ ماسک قاچاق از این دو مکان کشف شده است، ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورده کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق که از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است واین مجموعه با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان با هر نوع پدیده قاچاق کالا و ارز مقابله خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم خورشید روح الله زم محمد علی نجفی توافق اسرائیل و بحرین حامد بهداد کشف کالا بهداشتی قاچاق فیلم خورشید روح الله زم محمد علی نجفی توافق اسرائیل و بحرین حامد بهداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا