Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@11:05:47 GMT

یک استقلالی منتظر بازگشت پرسپولیسی‌ها از قطر!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۴۷۷

یک استقلالی منتظر بازگشت پرسپولیسی‌ها از قطر!

مسئولان باشگاه فولاد منتظر بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد نکونام و کادر فنی فولاد در ادامه حضور این باشگاه در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب 2 پرسپولیسی هستند و در این راستا برای جذب امید عالیشاه و محمد نادری ابراز تمایل کرده‌اند. 

در این راستا اخبار رسیده در این خصوص از این حکایت دارد که در مورد امید عالیشاه، همه چیز به پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا منوط شده و قرار است مذاکره برای جذب این هافبک پرسپولیس پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که با توجه به این موضوع که شرایط محمد نادری با عالیشاه متفاوت است و مذاکره در رابطه با جذب این بازیکن باید با باشگاه کوتریک بلژیک صورت بگیرد و در صورت صدور رضایتنامه باشگاه بلژیکی نادری مشکلی برای پیوستن به فولاد خوزستان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد قطر امید عالیشاه محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها

به گزارش همشهری آنلاین، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

کد خبر 850280 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد