Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@21:02:19 GMT

حمله به خودرو حامل افسران آمریکایی در عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۴۹۲

به گزارش ایرنا، کانال صابرین نیوز در این باره اعلام کرد که این خودرو حوالی فرودگاه بین المللی بغداد با دو بمب کنار جاده ای هدف گرفته شده و منهدم شد.

این کانال مدعی شد که اخبار اولیه حاکی است براثر این حمله سه افسر آمریکایی کشته شدند.

برخی رسانه های عراقی اعلام کردند: در پی هدف گرفتن خودرو حامل نیروهای آمریکایی هواپیماهای این کشور بر فراز آسمان فرودگاه بین المللی بغداد به پرواز درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش از این حمله، یک کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در استان «بابل» در جنوب عراق به وسیله بمب کنار جاده ای هدف گرفته شد.
دوشنبه شب گذشته نیز ۲ کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در استان‌های بابل و «دیوانیه» هدف بمب‌ های کنار جاده‌ای قرار گرفت که به گفته برخی منابع یک زخمی برجا گذاشت.
در ۲ ماه گذشته حملات به اهداف آمریکایی در عراق افزایش یافته است و در این مدت بیش از ۲۰ کاروان خودرو نظامیان این کشور هدف بمب‌ های کنار جاده‌ای قرار گرفته‌اند.
در همین حال بامداد سه شنبه هم ۲ موشک کاتیوشا به سوی سفارت آمریکا در منطقه امنیتی سبز بغداد شلیک شد که سامانه دفاع هوایی مستقر در این سفارت خانه آنها را رهگیری و منهدم کرد.

برچسب‌ها خودرو ارتش آمریکا بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو ارتش آمریکا بغداد خودرو ارتش آمریکا بغداد اخبار کنکور کنار جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رانندگان قبل از حرکت آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی و تداوم این شرایط تا چند روز آینده لغزندگی سطح معابر و احتمال وقوع حوادث ترافیکی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بنابراین توصیه‌ای که به همه رانندگان داریم این است که قبل از حرکت، آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مواردی که بیشتر باید مورد توجه رانندگان قرار بگیرد رعایت سرعت مطمئنه است، یعنی سرعتی که به تناسب شرایط باید داشته باشند و یکی دیگر از الزاماتی که رانندگان باید رعایت کنند، رعایت فاصله طولی با خودروهای جلوتر است.

وی گفت: رانندگان اگر به ناچار مجبور به توقف شدند الزامی است که از توقف در سطح راه خودداری و خودرو را برای جلوگیری از حوادث بعدی و زنجیره‌ای به شانه جاده هدایت کنند.

زارع گفت: موضوع مهم دیگری که رانندگان باید قبل از حرکت خودرو به آن توجه کنند بحث سلامت خودرو از نظر فنی است، از جمله برف پاک کن، چراغ‌ها، شیشه شور که بخشی از وقوع حوادث به همین موارد مرتبط است.

وی در پایان گفت: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی روز خوبی را برای برای خود و خانواده داشته باشید.

کد خبر 751242

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • ویدئو نوشت| کویت؛ جامانده از «جاده توسعه»
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»