Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:29:39 GMT

امنیت خوزستان نیازمند نگاه جامع بخش‌های مختلف است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۶۸۰

امنیت خوزستان نیازمند نگاه جامع بخش‌های مختلف است

سیدکریم حسینی شامگاه سه‌شنبه  با اشاره به نامه مجمع نمایندگان به فرمانده نیروی انتظامی به منظور  اهتمام بیشتر در برقراری امنیت عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی به تنهایی مسئول برقراری امنیت نیست  فرایند مختلفی در کنار  این امر را فراهم‌ می‌آورد. 
وی  با تاکید بر اینکه مخاطب نامه مجمع نمایندگان، مسئولان کشوری هستند گفت: خوزستان استانی پهناور با جمعیتی نزدیک به پنج میلیون نفر در برگیرنده ۲۷ شهرستان،  بیش از چهار هزار ۵۰۰ روستا بوده و همه این‌ موارد نیاز به مراکز، مقرها و امکانات لازم  برای برقراری امنیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  یادآور شد: در راستای توجه به امنیت استان قصد داشتیم طی یک تا ۲ روز آینده نشستی با  سردار اشتری، فرماندهی انتظامی کشور داشته باشیم اما امروز  معاونت امور مجلس اعلام کرد تا ۲ یا ۳ هفته  دیگر می‌توانید با فرماندهی دیدار کنید از این رو با توجه به ضرورت موضوع به صورت مکتوب با وی مکاتبه کردیم.
حسینی  تاکید کرد: در نامه به فرماندهی انتظامی کشور خواستیم علاوه بر اینکه در استان حضور یابند از نزدیک صحبت‌ها، مشکلات  کارکنان انتظامی به وی منتقل شود.
وی کافی نبودن امکانات و تجهیزات را از عمده مشکلات استان در حوزه انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد:  اگر به نسبت جمعیت و فاصله میان شهرها و روستاها توجه کنید میزان امکانات برای استان کافی نیست و  شهرهای و روستاهای استان نیاز به چتر امنیتی ماموران برای برقراری امنیت دارند.

وی ضمن  تشکر از  اقدامات نیروی انتظامی در استان خوزستان گفت ما به دنبال وضعیت مطلوبتری برای استان در همه حوزه های مختلف هستیم و مکاتبه ما با سردار اشتری به معنی نادیده گرفتن زحمات و اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی استان نیست .

وی گفت: ما از نزدیک شاهد فداکاریها  و جان فشانیها ی مدیریت و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در استان هستیم در این راه شهدا وجانباران زیادی تقدیم نظام کرده اند.

نمایندگان استان خوزستان روز سه شنبه در نامه ای به سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور خواستار توجه بیشتر به مقوله امنیت در این استان شدند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان امنیت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان امنیت اخبار کنکور نیروی انتظامی برقراری امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند