Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سپاهان و النصر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار کردند که این بازی با برتری عربستانی ها به پایان رسید.
به گزارش آریا، تیم های سپاهان ایران و النصر عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو گله حریف عربستانی به پایان رسید. با این شرایط سپاهان سه امتیازی باقی ماند ولی النصر عربستان هفت امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زردپوشان سپاهان روی دو اشتباه فردی، دو گل را تقدیم حریف کردند تا جدالی حساس را واگذار کنند.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، گیورگ ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی كیانی، محسن مسلمان (محمد کریمی دقیقه 64)، سروش رفیعی (رسول نویدکیا دقیقه 74)، محسن الغسانی (مهدی ترکمان دقیقه 84)، محمد محبی (سجاد شهباززاده دقیقه 84)، کی‌‌روش استنلی (رضا میرزایی دقیقه 64)
سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا
ترکیب النصر: براد جونز، سلطان الغنام،  عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله، عبدالرحمن العبید، عبدالله خیبری، مایکون پریرا،  عبدالمجید الصلیهم، گونزالو مارتینز، خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری(مهند علی دقیقه 70)
سرمربی النصر عربستان: روی ویتوریا
شرح گل ها:
سپاهان صفر - النصر 1 (دقیقه 29: عبدالرزاق حمدالله): ارسال دقیق گونزالو مارتینز از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ میانه زمین به مقابل دروازه سپاهان را عبدالرزاق حمدالله با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
سپاهان صفر - النصر 2 (دقیقه 48: عبدالرزاق حمدالله): حمله‌ای که سلطان الغنام از جناح راست محوطه جریمه سپاهان به وجود آورده و ارسالی که این بازیکن انجام داده بود را عزت‌الله پورقاز با دفع اشتباه به این مدافع راست پیشتاخته کوبید تا توپ مقابل پای عبدالرزاق حمدالله بیفتد و این بازیکن دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.
لحظات حساس:
دقیقه 5: پاس در عمق کی‌روش استنلی در شرایط خوبی به محسن الغسانی رسید، اما این بازیکن از موقعیت استفاده نکرد تا مادو با گذاشتن پای خود مقابل ضربه مهاجم عمانی سپاهان این فرصت را مهار کند و توپ را به براد جونز برساند که البته در این صحنه طلایی پوشان اعتقاد به خطا داشتند.
دقیقه 34: نزدیک بود النصر گل دوم را هم با نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان بزند، اما ضربه عبدالفتاح عسیری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 36: شوت کی‌روش استنلی را براد جونز در اختیار گرفت.
دقیقه 49: صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه النصر در برخورد دروازه‌بان این تیم با کی‌روش استنلی اتفاق افتاد که داور دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 53: حمدالله در آستانه به ثمر رساندن گل سوم النصر بود که تعادل خود را پشت محوطه جریمه سپاهان از دست داد تا طلایی پوشان صاحب توپ شوند.
دقیقه 54: نزدیک بود روی اشتباه جونز سپاهان به گل برسد که مهاجمان این تیم از موقعیت به دست آمده استفاده نکردند تا توپ دفع شود.
دقیقه 56: خالد الغنام فرصت عالی گلزنی را در موقعیت تک به تک با نیازمند هدر داد و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.
دقیقه 58: شوت محکم نیازمند از روی ضربه ایستگاهی راه دور در اختیار براد جونز قرار گرفت.
دقیقه 64: محمد محبی فرصت خوبی با سرعت بالای خود خلق کرد، اما پاس او به کی‌روش استنلی و در ادامه پاس رو به عقب این بازیکن را سروش رفیعی به بیرون زد.
دقیقه 65: شوت خطرناک عبدالفتاح عسیری از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.
دقیقه 67: محمد محبی موقعیت عالی گلزنی با نفوذ از بین مدافعان النصر به وجود آورد، اما شوت پای چپ او باز هم تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 75: سانتر دقیق مهدی کیانی از روی ضربه آزاد سمت راست زمین را محبی با ضربه سر زد که جونز با واکنش خوبی در سه مرحله توپ را جمع کرد.
دقیقه 76: ارسال میرزایی از سمت راست زمین را محمد محبی با ضربه سر تبدیل به گل کرد، اما قبل از آن خطای مهاجم سپاهان روی مدافع النصر گرفته شده بود تا این گل مردود شود.
دقیقه 78: شوت عبدالمجید الصلیهم دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 79: ضربه ناگهانی مارتینز را نیازمند با شیرجه به سمت راست دروازه دفع کرد.
دقیقه 85: حرکت تکنیکی نورافکن و ارسال زمینی او با شوت محکم میرزایی همراه شد، اما باز هم جونز با واکنش خوبی دروازه النصر را نجات داد و توپ را دفع کرد.
دقیقه 3+90: امید نورافکن از روی خط دروازه شوت مهاجم النصر را بیرون کشید و به کرنر فرستاد تا سپاهان گل سوم را دریافت نکند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاهان النصر عربستان عبدالرزاق حمدالله کنار دروازه دروازه سپاهان النصر عربستان کی روش استنلی محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد