Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 15 سپتامبر 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ پیر امریک اوبامیانگ قراردادش را با آرسنال تمدید کرد

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 31 ساله آرسنال در لایو صفحه این باشگاه اعلام کرد که قراردادش را با این تیم تمدید کرده است.

رسمی؛ جک گریلیش قراردادش را با استون ویلا تمدید کرد

قرارداد جک گریلیش با استون ویلا تا 2025 تمدید شد.

رسمی؛ گونسالو پاسینسیا به شالکه پیوست

گونسالو پاسینسیا به صورت قرضی و با حق خرید از آینتراخت فرانکفورت راهی شالکه شد.

رسمی؛ برانیسلاو ایوانوویچ به وست برومویچ پیوست

برانیسلاو ایوانوویچ مدافع 36 ساله اهل کشور صربستان با قراردادی یک ساله به وست برومویچ پیوست.

رسمی؛ لوکاس بیلیا به فاتح کاراگمرک ترکیه پیوست

لوکاس بیلیا هافبک 34 ساله آرژانتینی میلان پس از سه فصل این باشگاه را ترک کرد و در انتقالی آزاد و با قراردادی دو ساله به تیم فاتح کاراگمرگ ترکیه پیوست.

رسمی؛ ودات موریچ به لاتزیو پیوست

ودات موریچ مهاجم 26 ساله و اهل کوزوو از فنرباحچه به لاتزیو پیوست.

غیر رسمی؛ محمد فارس به لاتزیو پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، لاتزیو با محمد فارس وینگ بک چپ اسپال قرارداد امضا خواهد کرد و این انتقال به زودی نهایی می شود.

غیر رسمی؛ ماراش کومبولا به آاس رم پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو، ماراش کومبولا قرار است به صورت قرضی و با حق خرید اجباری از هلاس ورونا به آاس رم منتقل شود.

غیر رسمی؛ برتراند ترائوره به استون ویلا پیوست

برتراند ترائوره مهاجم 25 ساله و اهل بورکینافاسو لیون در آستانه انتقال به استون ویلا قرار دارد. به نقل از اسکای، دو تیم لیون و استون ویلا بر سر انتقال برتراند ترائوره به توافق رسیده اند و این مهاجم طی روزهای آتی به استون ویلا خواهد پیوست.

بارسلونا برای رسمی کردن انتقال ممفیس دیپای، ابتدا چند خروجی خواهد داشت

بارسلونا در آستانه جذب ممفیس دیپای هلندی قرار دارد، چیزی که باعث شده این انتقال هنوز رسمی نشود، قوانین لالیگا است. به نقل از تلگراف هلند و فابریتزیو رومانو، با وجود توافق شخصی و توافق بین بارسلونا و لیون فدراسیون فوتبال اسپانیا هنوز اجازه انتقال ممفیس دیپای از لیون به بارسلونا را نداده است. ظاهرا بارسلونا هنوز شرایط دولت اسپانیا برای بسته مالی حمایتی کرونا را براورده نکرده است، طبق این شروط، باشگاه کاتالانی باید پیش از اعلام رسمی انتقال چند بازیکن بفروشد که به نظر می رسد بازیکنان مد نظر لوییس سوارز و احتمالا یک هافبک هستند.

بارسلونا همچنان در پی جذب اریک گارسیا

اریک گارسیا، مدافع 19 ساله و اسپانیایی منچسترسیتی مدت ها است که مورد توجه سران بارسلونا قرار گرفته است. به نقل از رادیو کاتالونیا، بارسلونا به جذب اریک گارسیا علاقه دارد و مدتی پیش با یک پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای جذب این مدافع اسپانیایی اقدام کرد اما پیشنهاد آن ها رد شد زیرا منچسترسیتی خواهان دریافت مبلغی بیش از 18 میلیون یورو است. بارسلونا هنوز هم به جذب گارسیا علاقه دارد و در هفته جاری با ارائه پیشنهاد بهتری به منچسترسیتی برای جذب این مدافع اسپانیایی اقدام خواهد کرد.

لوکاس وازکز راهی خاورمیانه نمی شود

لوکاس وازکز وینگر 29 ساله و اسپانیایی رئال مادرید مورد توجه یک باشگاه قطری قرار گرفته بود. به نقل از کادنا سر، یک باشگاه قطری پیشنهاد مالی قابل توجهی را به لوکاس وازکز، وینگر اسپانیایی رئال مادرید ارائه داده بود اما این پیشنهاد از سوی وازکز رد شده است. رئال مادرید مشکلی با جدایی وازکز نداشت. این وینگر اسپانیایی خواهان ادامه کار خود در رئال مادرید است و دوست دارد تا در این باشگاه بماند.

رئال مادرید به جذب کیلیان ام باپه نزدیکتر شده است

کیلیان ام باپه ستاره 21 ساله و فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن مدت ها است که مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفته است. به نقل از ال چیرینگیتو، سران رئال مادرید در تلاش هستند تا شرایط را برای حضور کیلیان ام باپه در تابستان 2021 مهیا کنند. آن ها با پدر ام باپه نیز صحبت هایی داشته اند. ام باپه نیز خواهان حضور در رئال مادرید است و از قرارداد او با باشگاه پاری سن ژرمن تنها 2 سال دیگر باقی مانده است.

تاتنهام در پی جذب گرت بیل

به نقل از اتلتیک، تاتنهام به جذب گرت بیل وینگر سابق خود علاقه مند است و با رئال مادرید بر سر مسائل دستمزد این وینگر ولزی در حال مذاکره است. همچنین به نقل از تلگراف، سران تاتنهام قصد دارند تا دله آلی را برای جذب بیل به رئال مادرید پیشنهاد بدهند.

تاتنهام در آستانه جذب سرخیو رگیلون

سرخیو رگیلون مدافع چپ 23 ساله و اسپانیایی رئال مادرید که پیش از این مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود، اکنون به تاتنهام نزدیک شده است. به نقل از مارکا و فابریتزیو رومانو و تلگراف، انتقال سرخیو رگیلون به منچستریونایتد منتفی شده است. سران این باشگاه حاضر نشده اند تا مبلغ درخواستی و بند بازخرید را در قرارداد رگیلون قبول کنند. اکنون تاتنهام در آستانه جذب رگیلون قرار دارد و با رئال مادرید نیز بر سر این انتقال به توافق رسیده اند.

تاتنهام همچنان علاقه مند به جذب آندره آ بلوتی

 آندره آ بلوتی مهاجم 26 ساله و ایتالیایی باشگاه تورینو مدتی است که مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، تاتنهام به دنبال جذب یک مهاجم است و ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم نیز این موضوع را تائید کرده است. آندره آ بلوتی توجه سران این باشگاه را به خود جلب کرده است اما پیشنهاد اول قرضی و با حق خرید تاتنهام به ارزش 50 میلیون یورو برای بلوتی توسط تورینو رد شد. اکنون این باشگاه انگلیسی مجددا برای جذب بلوتی وارد عمل شده است و با پیشنهادی بهتر و با ارزش بیش از 50 میلیون یورو برای جذب بلوتی اقدام کرده است.

باس دوست در لیست خرید تاتنهام

به نقل از اسکای، باس دوست مهاجم 31 ساله آینتراخت فرانکفورت مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است.

گیلفی سیگوردسون و تئو ولکات در لیست فروش اورتون

گیلفی سیگوردسون و تئو ولکات از جمله بازیکنان پر درآمدی هستند که اورتون مایل است قبل از به پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی آن ها را به فروش برساند.  به نقل از کریس باسکمب خبرنگار تلگراف، بازیکنانی همچون جنک توسون، محمد بشیچ و ساندرو رامیرز در فصول اخیر به تیم های دیگر قرض داده شده اند و جایی در برنامه های کارلو آنچلوتی ندارند، بنابراین می توانند از باشگاه جدا شوند.

سئاد کولاشیناچ در پی ادامه حضور در آرسنال

سئاد کولاشیناچ مدافع چپ 27 ساله و بوسنیایی باشگاه آرسنال که مورد توجه شالکه قرار گرفته بود، خواهان ماندن در آرسنال است.

جورجینیو واینالدوم در پی تمدید قراردادش با لیورپول

جورجینیو واینالدوم هافبک 29 ساله و هلندی باشگاه لیورپول که پیش از این مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود، به دنبال تمدید قرارداد با قرمزها است. به نقل از De Telegraaf، جورجینیو واینالدوم پس از صحبت هایی که با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در هفته اخیر داشت، دیگر به دنبال جدایی از این باشگاه نخواهد بود.

شفیلد یونایتد در پی جذب رایان بروستر

به نقل از شفیلد استار، ریان بروستر مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار گرفته ولی به نظر می رسد شفیلدیونایتد از بقیه تیم ها برای جذب مهاجم لیورپول پیشی گرفته است.

رودریگو دی پل در آستانه انتقال به لیدز یونایتد

رودریگو دی پل هافبک 26 ساله اودینزه و تیم ملی آرژانتین می تواند به زودی حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. به نقل از فابریتزیو رومانو، رودریگو دی پل آماده است به لیدز یونایتد بپیوندد.

جذب ادوارد مندی توسط چلسی به منظور ایجاد رقابت با کپا آریزابالاگا

چلسی آماده است ادوارد مندی دروازه بان سنگالی رن را به خدمت گیرد، تا یک رقیب جدی برای کپا آریزابالاگا در تیم داشته باشد. به نقل از مت لاو، ادوارد مندی دروازه بان 28 ساله رن به حضور در چلسی نزدیک شده است و دلیل اصلی جذب او ایجاد رقابت با کپا آریزابالاگا است.

ناپولی علاقه مند به جذب جرارد دلوفئو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی به جذب جرارد دلوفئو وینگر 26 ساله و اسپانیایی واتفورد علاقه مند است و احتمال نهایی شدن این انتقال وجود دارد.

اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز روز گذشته به ایتالیا آمد تا در مورد آینده این بازیکن جوان با مدیران اینتر صحبت کند. طرفین از این فرصت استفاده کردند تا در مورد تمدید قرارداد مذاکره کنند. پیشنهاد اینتر به لائوتارو مارتینز دستمزد 5 میلیون یورویی است در حالی که مهاجم آرژانتینی 7 میلیون یورو می خواهد اما به نظر می رسد طرفین روی دستمزد 6 میلیون یورویی توافق خواهند کرد.

فیورنتینا با میلان بر سر فدریکو کیه زا مذاکره ای نکرده است

فدریکو کیه زا وینگر 22 ساله و ایتالیایی باشگاه فیورنتینا مورد توجه سران باشگاه میلان قرار گرفته است. به نقل از اسکای ایتالیا، از دنیله پراده، مدیر ورزشی باشگاه فیورنتینا راجع به مذاکره با سران میلان بر سر انتقال فدریکو کیه زا سوال شد و او پاسخ داد:

هیچ مذاکره برای فروش کیه زا نداشته ایم و هیچوقت صبحتی با سران میلان در این رابطه نداشته ایم. 

آرکادیوش میلیک مخالف انتقال به آاس رم

آرکادیوش میلیک مهاجم 26 ساله لهستانی قراردادش در سال 2021 با ناپولی به پایان می رسد و آاس رم را خواهان خود می بیند. آاس رم با ناپولی برای جذب میلیک به توافقی مجموعا به ارزش 25 میلیون یورو دست یافت و برای تکمیل انتقال فقط موافقت بازیکن باقی مانده بود. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده آرکادیوش میلیک به پیشنهاد رم که قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه پنج میلیون یورویی بود، پاسخ منفی داده است.

رم در پی جذب ماتیا دی شیلیو

آاس رم و یوونتوس به صورت جداگانه در حال مذاکره بر سر انتقال ادین ژکو، مهاجم جالوروسی و ماتیا دی شیلیو، مدافع چپ بیانکونری هستند. به نقل از رومئو آگرستی، آاس رم و یوونتوس در حال مذاکره بر سر انتقال ادین ژکو هستند و این مهاجم بوسنیایی انتخاب اصلی سرمربی بیانکونری است. همچنین رم به جذب ماتیا دی شیلیو، فولبک ایتالیایی یوونتوس علاقه نشان داده است اما انتقال این دو بازیکن هیچ ارتباطی با یکدیگر نخواهد داشت و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال دی شیلیو به صورت جداگانه انجام خواهد شد.

سامی خدیرا در برنامه های یوونتوس جایی ندارد

سامی خدیرا هافبک 33 ساله آلمانی پس از گونزالو هیگواین، دومین بازیکنی خواهد بود که یوونتوس قرارداد او را فسخ می کند. به نقل از رومئو آگرستی، موضع یوونتوس در قبال سامی خدیرا مشخص است: فسخ قرارداد. یوونتوس نه تنها برای ورود به بازار بلکه برای کاهش هزینه های خود نیاز دارد با بازیکنان مازاد خود قطع همکاری کند. پس از توافق برای فسخ قرارداد گونزالو هیگواین، فابیو پاراتیچی سخت در تلاش است تا قرارداد این هافبک آلمانی که تا 2021 با یوونتوس قرارداد دارد را فسخ کند.

احتمال منتفی شدن انتقال لوییس سوارز به یوونتوس

یوونتوس در تلاش است تا یک جانشین برای گونزالو هیگواین به خدمت بگیرد اما هنوز به نتیجه مثبتی نرسیده است. لوییس سوارز مهاجم بارسلونا از اهداف اصلی یوونتوس بود اما مشکلاتی در راه انتقال او به بیانکونری وجود دارد که حل شدن آن ها غیر ممکن به نظر می رسد. به نقل از رومئو آگرستی، طی چند ساعت اخیر، امید یوونتوس برای جذب لوییس سوارز کاهش یافته است زیرا روند کارهای اداری سوارز برای گرفتن پاسپورت ایتالیایی که برای انتقال او به یوونتوس امری ضروری است، طول می کشد.

بایرن مونیخ و یوونتوس در پی جذب کالوم هادسون اودوی

به نقل از اسکای آلمان، کالوم هادسون اودوی وینگر 19 ساله و انگلیسی باشگاه چلسی مجددا مورد توجه بایرن مونیخ و همچنین لایپزیش و یوونتوس قرار گرفته است.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را رد کرد

اریک ماکسیم چوپوموتینگ مهاجم 31 ساله و کامرونی باشگاه پاری سن ژرمن قراردادش با این تیم به پایان رسیده است و اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می شود. به نقل از محمد بوحفصی از RMC، پس از درخشش چوپوموتینگ در لیگ قهرمانان اروپا، سران پاری سن ژرمن به دنبال تمدید قرارداد این مهاجم کامرونی هستند. چوپوموتینگ پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله پاری سن ژرمن را رد کرده است زیرا خواهان تمدید قرارداد خود با این باشگاه به مدت دو سال است.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 14 سپتامبر 2020

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا اخبار نقل و انتقالات ساله و اسپانیایی نقل از اسکای تمدید قرارداد میلیون یورویی نظر می رسد پاری سن ژرمن مورد توجه بر سر انتقال میلیون یورو لوییس سوارز آخرین اخبار رئال مادرید استون ویلا علاقه مند توجه سران پی جذب دی شیلیو برای جذب ام باپه آاس رم کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو

چلسی برای انتقال مسینیو گوی رقابت را ربوده است.

طرفداری | آبی‌ها برای انتقال پدیده پالیمراس قدم بزرگی برداشته‌اند. 

به گزارش اتلتیک؛ چلسی در حال مذاکره برای انتقال استاوو ویلیان، مسینیو، پدیده 17 ساله پالمیراس است. در استمفوردبریج، مدیران چلسی از انتقال این بازیکن در آوریل 2025، زمانی که ویلیان 18 ساله می‌شود، مطمئن هستند. باشگاه برزیلی پیشنهاد 30 میلیون یورویی با پاداش‌های متعدد را خواهد پذیرفت. آن‌ها اندریک را با فرمول مشابهی راهی برنابئو کردند. رئال مادرید برای این بازیکن 35 میلیون یورو به عنوان رقم پایه و 25 میلیون یورو به عنوان پاداش پرداخت می‌کند. 

این بازیکن ۱۷ ساله که با لقب «مسینیو» در برزیل شناخته می‌شود، فصل گذشته اولین بازی خود را برای تیم اصلی پالمیراس انجام داد و در کنار اندریک، پدیده آینده‌دار این تیم که به رئال مادرید می‌رود، به میدان رفت. ویلیان در این فصل سطح اول برزیل در پنج بازی یک گل به ثمر رسانده است و پالمیراس با هشت امتیاز از پنج بازی در رده ششم جدول قرار دارد. درخشش ویلیان در رده‌های پایه برزیل، از جمله جام جهانی زیر ۱۷ سال که در آن سه گل و سه پاس گل به ثمر رساند، توجه استعدادیاب‌های باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده است. هنوز هیچ توافقی بین دو باشگاه حاصل نشده، اما با توجه به تمایل چلسی و استعداد بازیکن برزیلی، انتقال او به استمفورد بریج دور از انتظار نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود