Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا با اشاره به توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی حاشیه خلیج فارس گفت که امروز آغازی بر پایان درگیری اعراب و تل‌آویو است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه با اشاره به توافق رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی آن را پایانی بر درگیری اعراب و تل‌آویو دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با رسانه‌ها صحبت می‌کرد مدعی شد که این توافق آغازی بر پایان درگیری میان اعراب و رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

این مقام آمریکایی با تاریخی توصیف کردن توافق میان تل‌‌آویو و بحرین و امارات گفت که ترامپ از همان ابتدا که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد به دنبال پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه بوده است.

وزرای خارجه بحرین و امارات امروز با حضور در کاخ سفید و تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا توافق سازش با رژیم صهیونیستی را با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امضا خواهند کرد.

روز 13 آگوست (23 مرداد) بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک حصول توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

ترامپ جمعه گذشته (21 شهریور) نیز اعلام کرد که بحرین تصمیم گرفته تا روابط خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کند.

توافق سازشی که میان دو کشور عربی کوچک حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی امضا خواهد شد با نام «توافق صلح ابراهیم» خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرد کوشنر رئیس جمهور آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با امضای رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به قانون تبدیل شد. با این لایحه آمریکا بیش از ۹۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان کمک مالی و نظامی می‌کند.

محدودیت شبکه اجتماعی تیک‌تاک که در پوشش این لایحه در سنا تصویب شد و به امضای بایدن رسید، موردتوجه رسانه‌ها و شهروندان آمریکایی قرار گرفته است.

مالک تیک‌تاک ۹ ماه فرصت دارد سهامش را به آمریکایی‌ها بفروشد وگرنه در آمریکا مسدود می‌شود. تیک‌تاک ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد و مقامات آمریکایی به دلیل سهام ۲۰ درصدی شرکت بایت دنس که مالک چینی دارد، این سکو را خارجی و برای آمریکا خطرناک می‌دانند.

گفت‌وگو با سالار واعظی - خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد