Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@10:54:31 GMT

الکساندر نوری؛ گزینه نهایی برای سرمربیگری استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۳۰۳

الکساندر نوری؛ گزینه نهایی برای سرمربیگری استقلال

به گزارش افکارنیوز،

با پایان مذاکرات استقلال و استراماچونی برای پذیرفتن سرمربیگری آبی‌پوشان تهرانی، گزینه‌‌های مختلفی برای نیمکت این تیم مطرح شده‌اند.

در بین این مربیان، الکساندر نوری سرمربی ایرانی - آلمانی که سابقه هدایت تیم وردربرمن آلمان را دارد، جزو گزینه‌‌های اصلی برای سرمربیگری استقلال است. مسئولان استقلال در جریان مذاکرات با استراماچونی، با این مربی ایرانی - آلمانی هم صحبت کرده بودند که هدایت آبی‌پوشان را در لیگ قهرمانان آسیا برعهده بگیرد، اما هیئت مدیره باشگاه استقلال این مسئله را نپذیرفت و مجید نامجومطلق سرمربی موقت آبی‌های پایتخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با توجه به منتفی شدن بازگشت استراماچونی، بار دیگر مسئولان باشگاه استقلال به فکر مذاکره با نوری افتاده‌اند. نوری با توجه به اینکه اصالت ایرانی دارد مشکلی برای فعالیت در لیگ ایران نخواهد داشت، اما به شرط اینکه قرارداد او ریالی بسته شود. باید دید که مسئولان استقلال طی روزهای آینده چه تصمیمی خواهند گرفت و نوری نیز با شرط یادشده هدایت استقلال را می‌پذیرد یا خیر.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الکساندر نوری سرمربیگری استقلال باشگاه استقلال استقلال سرمربی استقلال الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس