Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در حالی که در شهر تامپا ایالت فلوریدا سخنرانی می کرد، دچار یک اشتباه لفظی شد.

وی در این سخنرانی به اشتباه نام ایران را بجای عراق بکار برد و گفت: «شمار نیروهای نظامی آمریکایی کشته شده در ایران [منظور عراق] و افغانستان حدود ۶،۹۰۰ نفر نیست- بلکه ۶۹۲۳ نفر است، چون هریک از این فرشتگان کشته شده خانواده و جامعه خود را ترک کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بایدن هنگام صحبت در مورد شمار نیروهای زخمی آمریکا در دو کشور، این اشتباه لفظی را اصلاح کرد و گفت: «نیروهای زخمی آمریکا در عراق و افغانستان ۵۳،۱۹۲ نفر هستند. نه بیش از ۵۳،۰۰۰ نفر».

این نخستین باری نیست که بایدن در سخنرانی های خود دچار این اشتباه لفظی می شود که این امر به گمانه زنی ها در خصوص عدم سلامت ذهنی وی دامن می زند.

کد خبر 5025112

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا عراق ایران انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین امارات متحده عربی لبنان دونالد ترامپ بحرین عادی سازی روابط با اسرائیل عربستان سعودی روسیه ویروس کرونا ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند

معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه در جلسه سنا مدعی شد کشورش از نبود طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه نگران است و با انجام عملیات نظامی در رفح بدون وجود برنامه‌ای مشخص در مورد سلامت شهروندان مخالف است.

به نقل از پایگاه خبری «عربی۲۱»، آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وی درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال تمامی غیرنظامیان رفح پیش از حمله زمینی به این شهر ابراز تردید کرد و گفت تا این لحظه هیچ اقدامی برای انتقال مردم از رفح مشاهده نشده است.

آستین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ اوکراین پرداخت و گفت آمریکا موشک‌های «ATACMS» به اوکراین فرستاده و با بیشترین قابلیت دفاعی به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، معترضان به جنگ غزه و حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود