Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@01:26:22 GMT

راه‌های اصلی استان اردبیل چهار بانده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۴۵۰

راه‌های اصلی استان اردبیل چهار بانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری خرآنلاین از استان اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهردر جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل- مشگین‌شهر با بیان اینکه جهش خوبی در توسعه راه‌های استان اردبیل انجام شده است، خاطرنشان کرد: توسعه راه‌های مواصلاتی استان بعنوان مهمترین زیرساخت عمران و آبادانی منطقه از اولویت‌های مهم برنامه‌ریزی توسعه استان است که با تکمیل آنها مسیر توسعه اقتصادی منطقه هموار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی- بیله سوار، اردبیل- سرچم، نیر – سراب، کلور – درام، تونل اردبیل -آستارا و گرمی – پارس اباد فعالیت‌های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری تا ۱۴۰۴ بیشتر راه های اصلی استان چهار بانده می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسیر اردبیل مشکین‌شهر که ۲۵ کیلومتر در سفر رییس‌جمهور به استان افتتاح شد و ۱۸ کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری و با نیم سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

بهنام‌جو خاطرنشان کرد: در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگراه‌های استان افزوده شده است به طوری که در سال جاری اعتبار عمرانی و راه سازی استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه ها در دست اجرا است که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌شود.

وی افزود: همزمان با اجرای پروژه جاده مشگین‌شهر چندین کارگاه بزرگ پروژه‌های راهسازی استان فعال و به سرعت در حال احداث جاده‌های چهاربانده در استان هستند.

46

کد خبر 1433039

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت