Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبا مددی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از سه ماه اول سال یک سری از مسابقات را برگزار کردیم و پویش بدمینتون در خانه را در دو مرحله داشتیم. حتی از بازیکنان خواستیم تا ویدیوهای بدمینتون خود را برای ما بفرستند و به نفرات اول تا سوم جایزه ‌دادیم.

وی افزود: به مناسبت ماه رمضان نیز مسابقات آنلاین را در چهار بخش همگانی، فرهنگی، فنی و اطلاعات عمومی برگزار کردیم و در پایان به قید قرعه به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات بدن‌سازی ملی‌پوشان را از اردیبهشت ماه آغاز کردیم که هفته‌ای ۲ روز زیر نظر مربی بدن‌ساز تمرینات را انجام می‌دهند. همچنین دو مرحله تست آمادگی جسمانی از بازیکنان گرفتیم.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه تمرینات توپی را از اوایل تیر ماه شروع کردیم، گفت: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کسب مجوز از وزارت ورزش، ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون جهانی بدمینتون توانستیم اردوها را از تیر ماه آغاز کنیم. بازیکنان در تهران صبح و بعد از ظهر تمرین دارند اما چون بازیکنان شهرستانی نمی‌توانند در اردو حضور یابند زیر نظر مربیان خود تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: لیگ برتر از هفته گذشته بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل بهداشتی آغاز شد.  در بخش زنان پنج تیم حضور دارند و هفته گذشته توانستیم پخش مسابقات را در آپارات داشته باشیم. هر هفته پنج شنبه‌ها این مسابقات به صورت منظم و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مددی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون جهانی بدمینتون سال گذشته رنکینگ المپیک را از مسابقات جام فجر ایران حذف کرد؟ گفت: ارتقای رنکینگ جهانی اهمیت زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد. فدراسیون جهانی هم رنکینگ المپیک را برای همیشه از جام فجر حذف نکرده است بلکه به خاطر کرونا اعلام کرد که نمی‌تواند همه ورزشکاران را مجبور کند تا در این مسابقات حضور داشته باشند.

وی افزود: سلب امتیاز المپیک از جام فجر تنها برای همین یکسال برداشته شد و بعد از آن نامه‌ای برای ما آمد که تا ژانویه ۲۰۲۱ اگر مسابقاتی در کل جهان برگزار شود امتیاز رنکینگ جهانی ندارد زیرا همه ورزشکاران نمی‌توانند شرکت کنند. الان هم مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. در صورت برپایی هم امتیاز المپیک را ندارد و اعلام کردند که مسابقات گزینشی المپیک را از اول ژانویه به مدت ۱۷ هفته مسابقاتی برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها فدراسیون بدمینتون اختصاصی ایرنا المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدمینتون اختصاصی ایرنا المپیک توکیو فدراسیون بدمینتون اختصاصی ایرنا المپیک توکیو اخبار کنکور جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد