Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق شهرخوردو با اشاره به شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بر این باور است این تیم در بازی اخیرشان نمایش خوبی داشت.

رضا ناصحی، کاپیتان اسبق پدیده و شهرخودرو مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد شهرخودرو برابر تیم شباب الاهلی امارات اظهار داشت: من فکر می‌کنم ساختار تیم شهرخودرو در این بازی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در طول این بازی نظم تیمی خوبی داشت و من فکر می‌کنم روی غافلگیری گل خورد و اگر نظم‌شان ادامه‌دار می‌شد، می‌توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند ولی به هر حال این تیم‌ها، تیم‌های متمولی هستند و بازی با این تیم‌ها کار سختی است. خودتان می‌دانید تیم‌های حوزه خلیج فارس از لحاظ مالی و اقتصادی و از لحاظ بازیکن خیلی سطح بالا هستند. تیم شهر خودرو چند بازیکن‌شان را از دست داده بودند.

او افزود: نظم شهرخودرو در خط دفاع با حضور محمدحسین مرادمند و در خط میانی با حضور میلاد سرلک خیلی بیشتر بود و بدون این نفرات این نظم یک مقدار از بین رفته بود ولی به هر حال چون اولین تجربه آسیایی شهرخودرو است کار قطعا سخت خواهد بود و فکر می‌کنم تیم اماراتی هم روی تجربه‌اش توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند.  

ناصحی در خصوص میدان دادن رحمتی به دروازه‌بان جوان تیمش در این دیدار آسیایی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، این کار، کار باارزشی بود. متین صفائیان یک جوان آینده‌دار مشهدی است که فرصتی  را به دست آورد که به راحتی نصیب بازیکنان جوان نمی‌شود. قطعا دید آقای رحمتی، آینده‌نگری برای تیمش و دروازه‌بان جوانش بوده و من از دیدن یک گلر جوان درون دروازه تیم شهرخودرو خیلی خوشحال شدم. سیدمهدی رحمتی مطمئنا برای آینده فوتبالی آن جوان و تیم خودش این کار را انجام داده است.

کاپیتان اسبق شهرخودرو در پایان تصریح کرد: امیدوارم تیم شهرخودرو در ادامه بتواند نتیجه بهتری بگیرد و حداقل بازی‌های بهتری انجام دهد تا برای ادامه راه تجربه خوبی را به‌دست آورند. تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس در بازی‌های آسیایی تجربیات زیادی دارند ولی برای تیمی مثل شهرخودرو، که اولین تجربه‌اش را در آسیا سپری می‌کند، این بازی‌ها بسیار مهم است و می‌تواند تجربیات خوبی را برای سال‌های بعد به دست آورند. گروه شهرخودرو گروه بسیار سختی بود. امیدوارم این تیم بتواند در سال‌های آینده دوباره سهمیه به دست آورده و دوباره به خاطر شهر مشهد این تیم خوب در سطح آسیا قرار بگیرد. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا شباب رضا ناصحی بازیکن سابق شهرخودرو شباب الاهلی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات