Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:37:31 GMT

انتقاد روزنامه قطری از رامین رضاییان با وجود گلزنی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۶۹۷

انتقاد روزنامه قطری از رامین رضاییان با وجود گلزنی

روزنامه الرای قطر با وجود درخشش رامین رضاییان در دیدار برابر الشارجه به انتقاد از عملکرد او پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، رامین رضاییان در دیدار الدحیل برابر الشارجه گل دوم و پیروزی تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. رضاییان در این دیدار که با پیروزی دو بر یک الدحیل به پایان رسید به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه روزنامه الوطن بعد از این بازی به انتقاد از عملکرد رضاییان پرداخت و تاکید کرد که انتظار می‌رود که بازیکن ایرانی در کارهای هجومی فعالیت بیشتری داشته باشد.

الرای نوشت: رضاییان توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این نخستین گل او با پیراهن الدحیل بود. او نشان داد که روی ضربات آزاد تبحر خاصی دارد و می‌تواند توپ را از فاصله های دور هم تبدیل به گل کند. او بعد از تلاش زیادی که در حمله و دفاع داشت به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: باوجود آنکه رضاییان بهترین بازیکن میدان شد اما در بیشتر دقایق در جریان بازی نبود. او ناخواسته و بدون جهت به عقب برمی‌گشت و در کارهای دفاعی شرکت می‌کرد. انتظار می‌رفت که این بازیکن بیشتر در کارهای هجومی شرکت کند اما تمرکز او روی دفاع بود. به نظر می رسد که رضاییان باخواسته سرمربی تیم بیشتر به کارهای دفاعی می پرداخت. عادت داشتیم که شاهد حضور فعال رضاییان در کارهای هجومی باشیم. او عملکرد هجومی خوبی در  این بازی نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال الدحیل قطر رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم