Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با التعاون عربستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، زیرا آن هماهنگی که باید در تیم باشد به وجود نیامده است. نیاز به زمان بیشتری داشتیم.

او افزود: با توجه به تغییرات پرسپولیس کارمان در زمینه ایجاد هماهنگی و بازی تدارکاتی سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه حریف بهتر شد و حتی می‌توانست به ما گل هم بزند. فکر می‌کنم بازیکنانم در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روانی شرایط بهتری داشتند. ۴۵ دقیقه نیمه دوم خیلی برای ما خوب بود و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. بازی یک طرفه‌ای انجام دادیم و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

گل محمدی ادامه داد: خدا را شکر این بازی مهم که باید در آن برنده می‌شدیم و آن را با پیروزی به پایان رساندیم. دوباره باید با التعاون بازی کنیم که می‌دانیم همچنان صدرنشین جدول است و ما کار سختی پیش رو داریم. امیدواریم پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود.

او درباره جدایی علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: ترابی، بیرانوند ، علیپور، نادری و شیری بازیکنانی بودند که برای ما بازی می‌کردند و دوست داشتیم با ما باشند، اما ترابی و علیپور دوست داشتن لژیونر شوند.

سرمربی پرسپولیس افزود: به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان جدید هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. عملکرد امروز آن‌ها نسبتا خوب بود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم. هدیه ارزشمندی بود که بازیکنان به هواداران دادند.

او درباره عملکرد حامد لک گفت: بازی سختی برای او بود. عملکرد حامد در نیمه اول عالی بود و دو عکس العمل خوب داشت که ما را در بازی نگه داشت. باید بیشتر تمرین و تمرکز کند، زیرا کارش تازه شروع شده و با تمرینات مداوم می‌تواند بهتر باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال بیرانوند پرسپولیس گل محمدی التعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند

 سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های بسکتبال طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در نهایت طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

کوارترهای اول و دوم بازی به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۹ و ۲۰-۱۵ به سود طبیعت تمام شد تا شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۴۰ - ۳۴ پیروز به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم اما شاگردان مهران حاتمی با درخشش دوایت بایکس آمریکایی، نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارتر سوم را ۱۴-۱۹ با برد پشت سر گذاشتند. در کوارتر چهارم اما موتور جردن استیونس ستاره آمریکایی طبیعت روشن شد تا شاگردان شاهین‌طبع ضمن پیروزی ۲۰-۱۵ در این کوارتر، مجموعا با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این دیدار حساس شوند.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است