Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:56:58 GMT

۱۳۰ میلیارد ریال فولاد احتکار شده در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۱۷۹۶

۱۳۰ میلیارد ریال فولاد احتکار شده در یزد کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از دپوی تولیدات یک شرکت فولاد در شهر یزد مطلع شدند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی ادامه داد: با تحقیقات مشخص شد  یکی از شرکت‌های فولاد اقدام به احتکار محصولات آلیاژی در یک انبار کرده تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار بتواند آن را به قیمت  بسیار بالاتری عرضه و به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از انبار مذکور کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

بهدانی فرد گفت: متهم که با توجه به نیاز مبرم کشور به این محصولات قصد سوء استفاده از این موقعیت را داشت با تشکیل پرونده احتکار و اخلال در نظم اقتصادی، تحویل مراجع قانونی شد.

وی با بیان اینکه محموله کشف شده از طریق اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت در چرخه توزیع در بازار قرار خواهد گرفت اظهار کرد: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد.

بهدانی‌فرد از شهروندان خواست چنانچه اطلاعی از انبار کالا دارند موضوع را از طریق ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها یزد انتظامی میلگرد احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی میلگرد احتکار یزد انتظامی میلگرد احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب