Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در واکنش به هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی اظهار داشت: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب به شیوه‌های مخالف بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال کارشکنی و دسیسه چینی است که تمام نقشه‌های آنها منجر به شکست شده است.

وی با اشاره به هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: استکبار جهانی و نیروهای پست آنها در اروپا از سر ذلت و حقارت و نکبت دست به هتاکی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین مقدس اسلام محدود به زمان نیست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه دین مقدس اسلام محدود به زمان نیست و در طول تاریخ ماندگار است، ابراز داشت: این رفتارها زنجیره‌ای در هتک حرمت به مقدسات در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی موید همین مطلب است که استکبار جهانی و کشورهای اروپایی در مقابل عظمت دین اسلام و مسلمانان عاجزند.

وی با اشاره به اینکه این رفتارهای کشورهای غربی در اهانت به مقدسات مسلمین به دلیل جهالت و عدم شعور در آنهاست، بیان داشت: یکی از مهمترین علل این رفتارها این است که بخواهند حساسیت مسلمانان را محک بزنند و همانطور که دیدیم مسلمانان در اقصی نقاط جهان در این چند روز نشان دادند که در مقابل اعتقادات و باورهای خود حساس هستند.

فعالیت صهیونیست‌ها بر علیه دین مبین اسلام

آیت الله سلیمانی پشت پرده این حجم از اهانت‌های زنجیره‌های را در فعالیت صهیونیست‌ها بر علیه دین مبین اسلام دانست و افزود: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی از این اقدامات سخیف در نظر دارد تا اذهان مردم را از جنایت‌های خود دور کند و به همین دلیل مسلمانان در سراسر دنیا باید نسبت به این موضوع آگاه باشند تا این رژیم جنایتکار در پیشبرد اهداف خود ناکام شود.

کد خبر 5022297

منبع: مهر

کلیدواژه: عباسعلی سلیمانی توهین به پیامبر تجمع اعتراضی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در این بیانیه امده است؛
سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ی شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علیرغم پشتیبانی همه جانبه‌ی غرب از این رژیم کودک‌کش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان بوجود آورد. این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا