Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال ایران گفت که آبی‌پوشان تلاش می‌کنند به‌عنوان صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا، به جمع ۱۶ تیم پایانی مسابقات برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید باقری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال ایران برای شرکت در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: منتظر علی کریمی هستیم تا به تیم اضافه شود و با قدرت در مسابقات ظاهر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحال هستیم، امیدواریم نمایش خیلی خوبی داشته باشیم و از گروه خود صعود کنیم. ما شرایط خوبی داریم و خدا را شکر همه چیز تقریباً خوب است.

وی در مورد کناره‌گیری الوحده امارات از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تعداد بازی‌ها کمتر شده و این می‌تواند از لحاظ تقویت قوای جسمانی به نفع ما باشد. باید منتظر بازی دوم الشرطه عراق و الاهلی عربستان باشیم که نتیجه این مسابقه می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد. اگر الشرطه این مسابقه را از دست بدهد، شرایط ما خیلی راحت‌تر خواهد بود. دوست داریم هر دو بازی را ببریم و به‌عنوان سرگروه به مرحله بعد برسیم.

هافبک استقلال درباره شرایط تیم الشرطه عراق هم تصریح کرد: اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و تیم‌ها قوی هستند. آنالیز الشرطه را دیدیم و این تیم خیلی خوب و محکم بود. الشرطه (مقابل الاهلی) 10 نفره شد و بازی پایاپایی را ارائه کرد. هیچ حریفی در آسیا آسان نیست و باید همه بازی‌ها را جدی دنبال کنیم.

  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران گفت: امروز دو رقیب قدرتمند در فوتسال آسیا با هم پیکار کردند و سرنوشت مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شد. ایران در لحظاتی از بازی به خصوص در وقت اضافه قوی‌تر بود. در آن شرایط هم خوب دفاع کردیم. از حریف عقب افتادیم ولی دوباره به بازی برگشتیم. صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک می گویم. 

سرمربی اسپانیایی درباره برنامه‌اش برای بازی با ایران گفت: برنامه اولیه ما این بود که حریف را زمانی که در زمین خودش بود تحت فشار قرار دهیم. ما این کار را به خصوص در ابتدای بازی خیلی خوب انجام دادیم اما در اواخر بازی به دلیل خستگی بازیکنان، نتوانستیم خیلی خوب انجام دهیم. با این وجود توانستیم تلاش زیادی هم در دفاع و هم در حمله انجام دهیم.

او درباره رقابت برای کسب عنوان سومی گفت: بازی با تاجیکستان خیلی مهم است. از فردا آماده شدن برای دیدار رده بندی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم