Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:29:11 GMT

جنایت هولناک خواستگار جوان در شام آخر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۳۲۸

جنایت هولناک خواستگار جوان در شام آخر

شامگاه دوشنبه ۲۴ شهریورماه رهگذرانی که از پارکینگ شمالی دریاچه چیتگر عبور می‌کردند، متوجه درگیری دختر و پسری جوان شدند. پسر فریاد می‌زد که باید با من ازدواج کنی، اما دختر می‌گفت که دیگر قصد ادامه دادن به این رابطه را ندارد.

دختر جوان همزمان اینترنتی درخواست خودرو کرده بود و مدام سرک می‌کشید تا ببیند خودرو رسیده یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان، اما به‌شدت عصبانی و خشمگین بود و مانع رفتن دختر جوان شد. همین باعث شد که دعوای آن‌ها بالا بگیرد و ناگهان پسر جوان چاقویی از جیبش بیرون آورد و شروع کرد به ضربه زدن به دختر. او دیوانه‌وار ضربات چاقو را وارد می‌کرد و وقتی مردم جمع شدند، آن‌ها را تهدید و فرار کرد.

گزارش قتل

دختر جوان خون‌آلود روی زمین افتاده بود و شاهدان اورژانس را خبر کردند. دقایقی بعد آمبولانس در محل حاضر و دختر جوان به بیمارستانی حوالی دریاچه منتقل شد. در حالی که تلاش پزشکان برای نجات این دختر ادامه داشت، او ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه جانش را از دست داد و ماجرا به قاضی ساسان غلامی کشیک جنایی تهران گزارش شد.

 

پلیس در جست‌وجوی قاتل

گروهی از کارآگاهان جنایی مأمور رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که عامل جنایت، خواستگار دختر جوان بوده است.

در بررسی‌ها مشخص شد که آن‌ها مدتی قبل با یکدیگر آشنا شده بودند. پسر جوان ساکن یکی از روستا‌های اطراف تهران بود و پس از آشنایی با دختر جوان به او پیشنهاد ازدواج داده بود. هر چند آن‌ها قرار بود با هم ازدواج کنند، اما بنا به دلایلی دختر جوان منصرف شده و تصمیم گرفته بود که به او جواب منفی بدهد.

ماموران متوجه شدند که شب حادثه این پسر و دختر در حوالی محل حادثه قرار شام داشته‌اند. پسر جوان ابتدا اصرار داشت که محل قرار رستورانی در شرق تهران باشد، اما دختر جوان ساکن کرج بود و در نهایت قرار شده بود که آن‌ها در رستورانی حوالی دریاچه چیتگر شام بخورند.

دختر جوان از کرج به مقصد دریاچه، اینترنتی درخواست راننده کرده و در محل قرار حاضر شده بود. او پس از صرف شام به پسر جوان گفته بود که جوابش منفی است و قصد دارد رابطه را به هم بزند. همین باعث خشم خواستگارش شد تا جایی که دعوای آن‌ها به خیابان کشید و دختر با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رسید.

ماموران در ادامه تجسس‌ها دریافتند عامل جنایت هنگام ضربه زدن با چاقو، خودش هم زخمی شده و پس از فرار به بیمارستان رفته و به صورت سرپایی درمان شده است. با این اطلاعات اکنون گروهی از کارآگاهان جنایی جست‌وجوی خود را برای بازداشت وی آغاز کرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دریاچه چیتگر قتل خواستگار پارسی خبر دختر جوان پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط هولناک کانتینر روی سقف یک خودرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سقوط هولناک کانتینر روی سقف یک خودرو
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم