Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:34:46 GMT

مشکل بزرگ ایران در جام جهانی آلمان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۳۹۳

مشکل بزرگ ایران در جام جهانی آلمان چه بود؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مربی کنونی تیم ملی عمان درباره شرایط حضور ایران در جام جهانی آلمان صحبت کرد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ کروات پیش از اینکه در ابتدای سال جاری هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده بگیرد، با هدایت چند تیم باشگاهی در ایران، چین و عربستان توانسته بود شناخته شود. حالا او امیدوار است که بتواند با استفاده از تجربیات گسترده خود عمان را به جام جهانی فوتبال برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایوانکوویچ طی سال‌های گذشته موفقیت چشم‌گیری داشته است. وی به عنوان دستیار میروسلاو بلاژویچ، به کرواسی در رسیدن به مقام سوم جام جهانی فرانسه ۱۹۹۸ کمک کرد و سپس ایران را به جام جهانی آلمان ۲۰۰۶ هدایت کرد. در سطح باشگاهی، او همچنین قهرمانی هایی را در کرواسی، چین و ایران کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

برانکو؛ از مربیگری در ایران تا افتخارآفرینی در کرواسی

او درباره مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: وقتی مربیگری ایران را بر عهده داشتم، ما یک گروه قدرتمند بازیکن داشتیم که ما را به جام جهانی ۲۰۰۶ رساندند اما قبل از شروع مسابقات با مصدومیت علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و فریدون زندی مشکلات زیادی داشتیم. آنها چند روز قبل از شروع بازی‌ها به ما پیوستند اما کاملاً آماده نبودند. ما مقابل مکزیک، پرتغال و آنگولا بازی خوبی انجام دادیم، اما این برای کمک به ما در صعود به مرحله حذفی کافی نبود، گرچه این یک تجربه عالی بود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین برانکو ایوانکوویچ جام جهانی 2006 آلمان تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر

روز جهانی کارگر که در اول ماه مه برگزار می‌شود؛ مراسمی جهانی است که عموما توسط تشکل‌های کارگری و احزاب سیاسی برگزار می‌شود. این مراسم در ایران، نخستین بار در سال ۱۳۰۰ توسط «شورای مرکزی فدراسیون سندیکای کارگری» برگزار شد.    

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی