Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@18:32:17 GMT

هافبک رئال مادرید پیشنهاد قطری‌ها را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۳۹۶

خبرگزاری میزان-تلاش یک باشگاه قطری برای جذب هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها بی‌نتیجه ماند.

خبرگزاری میزان - نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید خبر داد لوکاس واسکز، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که از جانب یک باشگاه قطری دریافت کرده بود را رد کرده تا به حضور در جمع کهکشانی‌ها ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واسکز که فصل اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان نداشت، ترجیح داد به جای رفتن به لیگ قطر، برای بازپس‌گیری جایگاهش در رئال در این تیم بماند. این نشریه اسپانیایی نام این تیم قطری را فاش نکرده است.

این هافبک اسپانیایی که تنها یکسال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، فصل اخیر تنها در ۲۳ بازی از رقابت‌های مختلف برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار سه گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

واسکز که تاکنون در ۲۰۶ بازی برای رئال به میدان رفته و ۲۴ گل هم به ثمر رسانده، تاکنون ۱۲ قهرمانی با این تیم تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به دو قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: دست رد رگیلون به منچستریونایتد برای رفتن به سویا

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال مادرید زیدان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس

سران یوونتوس به دنبال کاهش دستمزد مک کنی هستند که این موضوع مورد قبول او نیست.

از قرارداد وستون مک کنی با یوونتوس فقط یک سال دیگر باقی مانده است. او اگرچه از تداوم همکاری با یوونتوس استقبال می کند اما پیشنهاد تمدید قراردادی که دریافت کرده، مورد پذیرش این هافبک آمریکایی قرار نگرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مک کنی انتظار داشت دستمزدش در قرارداد جدید افزایش یابد یا حداقل ثابت بماند. با این حال یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را به او ارائه کرده است. این پیشنهاد از سوی مک کنی رد شده است. دستمزد فعلی این هافبک ۲۵ ساله در هر فصل به ۲.۵ میلیون یورو می رسد. مک کنی در ۳۶ بازی فصل جاری برای یوونتوس در همه رقابت ها موفق به ثبت ۱۰ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • جانشین کروس از بایرلورکوزن می‌آید؛ انتقال فلوریان ویرتس به رئال مادرید در تابستان 2025
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ
  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • رئال و بایرن در پی رستگاری در «برنابئو»/ چه کسی به زنبورها می‌رسد
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی