Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز عادله جوادزاده :

اردبیل|  مدیر کل راه و شهرسازی از اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اردبیلسرچم در سالجاری خبر داد.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: عملیات اجرایی 40 کیلومتر از احداث باند دوم سرچم به اردبیل در هفته آینده آغاز می‌شود که برای احداث باند دوم این پروژه 110 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت استاندار اردبیل، نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، ریاست برنامه و بودجه استان اردبیل و اداره کل راه و شهرسازی استان برای تسریع روند عملیات اجرایی احداث باند دوم پروژه محور اردبیل – سرچم مبلغ 110 میلیارد تومان اعتبار از محل پروژه‌های ویژه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و پیوست بودجه سال 99 از اول سالجاری تا به حال ابلاغ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از محل پروژه‌های ویژه سال 99 مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه 100 درصد به خزانه ابلاغ گردید تا پس از تامین اعتبار و ابلاغ خزانه به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جهت تسریع در روند عملیات اجرایی به این پروژه تزریق شود.

حیدری افزود: مبلغ 20 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه سال 99 هم مبلغ 10 میلیارد تومان به این پروژه احتصاص یافته که حاصل همکاری‌های جمعی مسئولان است که امیدوارم شاهد تحولات چشمگیری در بحث توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های استان در آینده نزدیک باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم سرچم به اردبیل به طول 40 کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث باند دوم سرچم به اردبیل به طول40 کیلومتر از محل تقاطع سه راهی سرچم به سمت اردبیل با برآورد اولیه 200 میلیارد تومان اعتبار از محل ماده 56  با حضور مقامات کشوری و استانی هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ریاست جمهوری اردبیل سرچم راهسازی اردبیل میلیارد تومان اعتبار کل راه و شهرسازی احداث باند دوم عملیات اجرایی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد