Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن تاکید بر لزوم ایجاد پایگاه‌های امدادی بیشتر در سطح جاده‌های کشور گفت: آمار تصادفات جاده‌ای کشور بالا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه سه‌شنبه در جمع رئیس و کارکنان اورژانس شهرستان کاشان ضمن اشاره به نقش ماموران اورژانس در کاهش متوفیان حوادث اظهار داشت: نیروهای امدادی به ویژه هلال احمر و اورژانس نقش به‌سزایی در نجات جان هموطنان دارند در حالی آمار تصادفات جاده‌ای در کشور بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به نقش ماموران اورژانس در کاهش تلفات انسانی افزود: با وجود تلاش‌های بسیار زیاد اما وضعیت ما با استانداردهای جهانی فاصله دارد و بر همین اساس لازم است تا در مسیرهای بین شهری کشور پایگاه‌های بیشتر اورژانس ایجاد و مستقر شود.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه لازم است تا در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای مسئولان تمام تلاش خود را به کار بگیرند، ابراز داشت: کمبود اعتبارات و امکانات باعث شده است تا برخی مشکلات در بخش بهداشت و درمان به وجود بیاید اما ماموران اورژانس هیچ‌گاه از تلاش همه جانبه دست بر نمی‌دارند.

گزارش|خطر تصادفات مرگبار در کمین عابران پیاده تونل انقلاب سنندج/ شهروندان اینجا محل عبور نیستتصادفات رانندگی در جاده‌های استان گیلان 23درصد کاهش یافت174 نفر امسال در تصادفات جاده‌ای استان گیلان جان خود را از دست دادند

وی ضمن اشاره به تلاش پرستاران در بیمارستان و بخش‌های پیش بیمارستانی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته امکانات خوبی فراهم شده است چرا که در حوادث به ویژه حوادث سنگین اورژانس نقش حیاتی را ایفا می‌کند و این خدمت در مواقعی همچون بهار و تابستان بیش از پیش نمود دارد.

سلیمانی ضمن تاکید بر عدالت درمان در منطقه کاشان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تا در کنار هر امامزاده یک مرکز درمانی با مشارکت دولت و مردم ایجاد می‌شود چراکه بیش از 400 بقعه متبرکه در شهرستان وجود دارد و راه‌اندازی یک مرکز درمانی در کنار هر بقعه متبرکه نقش به‌سزایی در عدالت درمان دارد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی

دریافت 9 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: خیابان‌های کاشان دچار آبگرفتگی شده و این در حالی است که علی رغم اعلام گزارش‌های مردمی هنوز نیروهای امدادی برای کمک مراجعه نکرده‌اند.

کد خبر 6086867

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای