Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:50:41 GMT

بررسی و خرید انواع بخاری

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۵۸۳

بررسی و خرید انواع بخاری

عده کثیری از ما منازل خود را با بخاری ها از هرنوع (بخاری گازی ، هیتر برقی ، بخاری بدون دودکش ) گرم میکنیم و مطمئنا شرط استاندارد

بودن بخاری مورد استفاده یکی از مهم ترین شروط ایمینی می باشد که دقت زیادی  باید به آن شود.

متاسفانه سلامت عده‌‌‌‌ای از هم وطنانمون هرساله با استفاده از بخاری های غیر استاندارد و روش های نصب غیر استاندارد بخاری به خطر می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که توصیه ما به خرید بخاری های معتبر از فروشندگان معتبر و سپردن نصب آنها به افراد متخصص در این حوزه می باشد.

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد شاخص بازدهی بخاری ها می باشد که این نکته در بخاری برقی بیشتر مورد توجه باید قرار گیرد تا با کمترین مصرف انرژی بیشترین گرما را داشته باشید. .

همچنین می بایست  به نوع بخاری مورد استفاده توجه کردی برای مثال از بخاری های گازی برای خانه ، از بخاری بدون دودکش برای محیط های تجاری همچون مغازه و از بخاری برقی برای مکان هایی با وسعت کمتر استفاده کرد.

خرید معتبر همراه با بهترین قیمت

همانطور که به آن اشاره کردیم خرید بخاری استاندارد یکی از شروط رعایت ایمنی می باشد، با توجه به شرایط حال حاضر و  لزوم بیشتر در خانه ماندن فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر یکی از بزرگترین فروشندگان آنلاین لوازم خانگی در سطح کشور بستری را فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید بصورت آنلاین از هرجای  ایران هر نوع بخاری(بخاری گازی ، بخاری برقی ، بخاری بدون دودکش) را از معتبر ترین برند ها خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید .

فروش اجناس استاندارد و با اصالت

کلیه بخاری های موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر دارای تضمین استاندارد معتبر می باشند و از فروش هرگونه بخاری غیر معتبر و غیر استانداردی که سلامتی مشتریان را به خطر بیاندازد ، پرهیز می‌کند.

بهترین قیمت ، بهترین انتخاب

با خرید بخاری از انتخاب سنتر می توانید این تضمین خاطر را داشته باشید که  با بهترین قیمت ، بهترین کالا را خریداری کردید خوشبختانه در بستر آنلاین امکان هرگونه مقایسه برای شما فراهم می باشد .

کلام آخر

گروه انتخاب سنتر امیدوار است با رعایت کامل هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامت خود و هموطنان خود کوشا باشید ، شما میتوانید تمامی خرید های مربوط به حوزه لوازم خانگی را بصورت آنلاین از سایت انتخاب سنتر انجام دهید و یا با رعایت پرتکل های بهداشتی به یکی از پنج شعبه انتخاب سنتر در سطح تهران مراجعه کنید .

پربیننده ترین عراق واردات ۲۹محصول کشاورزی را ممنوع کرد شیوع بیماری هاری در مرغداری‌ها؟ یک صبحانه ساده، چند؟ قیمت برنج، گوشت و شکر چقدر گران شد؟ پسته‌های گریان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی سیستم گرمایشی قیمت لوازم خانگی بخاری قیمت بخاری بخاری گازی هیتر برقی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخاب سنتر بخاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان