Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه از اتمام عملیات احداث یکدستگاه پل 1 دهانه 2 متری در محور اصلی بشرویه – فردوس و یکدستگاه پل 3 دهانه 3 متری در محور روستایی رقه - ارسک خبر داد. وی گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، دو دستگاه آبنما در محور های بشرویه-فردوس و رقه-ارسک به پل تبدیل شد و همچنین یکدستگاه پل با افزایش تعداد دهانه ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خیری ادامه داد: این پروژه ها به صورت امانی، پیمانی و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی/ استانی هزینه شده است. وی بیان کرد: آبنمای محور روستایی رقه - ارسک از نقاطی بود که با شروع سیلاب های فصلی، تردد به کندی صورت می گرفت و همچنین با توجه به عدم جوابگو بودن ابنیه محور اصلی بشرویه- فردوس در زمان بارندگی های شدید، با احداث این دو ددستگاه پل مشکل مرتفع خواهد شد و با توجه به اعتبارات سال جاری عملیات راهداری در حوزه این شهرستان با جدیت پیگیری و اقدام خواهد شد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم

مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: با توجه به اهمیت نوغانداری در شهرستان فردوس و بهبود معیشت روستائیان شهرستان، در دو مرحله ۸۰ جعبه تخم نوغان یارانه‌ای مورد نیاز نوغانداران از اداره نوغانداری شرق کشور تهیه و از طریق مرکز جهاد کشاورزی باغستان و اداره امور تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی فردوس بین بهره برداران توزیع شد.

امیرزاده افزود: نوغان داران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان به مجموعه تولیدات دامی جهاد کشاورزی مراجعه کنند. 

وی گفت: همچنین بعد از مهلت تعیین شده نیز نوغداران می‌توانند بر اساس نیاز خود، پس از معرفی جهاد کشاورزی شهرستان بر اساس نیاز به اداره نوغان شرق کشور مستقر در تربیت حیدریه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند