Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام احمد جباری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد گفت: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جباری بابیان اینکه خیران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و در کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: یکی از حامیان برجسته کشوری بنام آقای آزمون تعداد ۲۰۰ نفر ازایتام تحت حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر ۷۵ هزار تومان وپرداخت ماهیانه ۱۵ میلیون تومان تقبل کرده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و ۴۱۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمار‌های موجود قریب به ۲۴ هزار و ۳۰۰ خیر و حامی گرانقدر با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده‌دارند.
او بابیان اینکه مردمان نیک‌اندیش زنجان همواره در حوزه کار‌های خیرخواهانه و انجام مسئولیت اجتماعی به‌ویژه کمک به نیازمندان پیش‌قدم و پیشتاز هستند، اضافه کرد: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی در طرح‌های اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران در پایان پنج‌ماهه امسال به ۷۹۰ هزارتومان و میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در پایان پنج‌ماهه امسال به ۲۹۶ هزار تومان افزایش‌یافته است.
جباری در ادامه به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها اشاره کردو افزود: شور عاطفه‌ها که از ۲۲ شهریورماه آغاز وتا ۱۱ مهرماه ادامه دارد فرصتی است بر عشق‌ورزی و مهربانی فرزندان ایتام ومحسنین که سال تحصیلی خودرا آغاز کرده اند و منتظر دستان پرمهر و با سخاوت حامیان و خیران برای تأمین ملزومات تحصیلی حضوری و غیرحضوری خود جهت ادامه تحصیل هستند.   او گفت:حامیان، نیکوکاران، خیران، مردم نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد مهربانی#۱*۰۲۴*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق امداد ولایت واریز و یا به‌صورت حضوری به‌تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک خیران ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فرزندان محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند