Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت: در جلسه امروز (چهارشنبه) آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران و آیین‌نامه اصلاح شده کمیسیون، بررسی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، افشین نوروزی عضو و سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت: در نشست کمیسیون ورزشکاران که با حضور طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون‌ها برگزار گردید، صحبت‌های حمایت‌آمیز و دلگرم کننده خوبی در حمایت همه جانبه از کمیسیون داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد در ادامه، نشست با ریاست ساعی ادامه یافت تا طبق صورتجلسه اعلام شده از قبل به اعضای کمیسیون به بررسی آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بررسی آخرین نقطه نظرات IOC در خصوص کمیسیون ورزشکاران و بررسی آیین‌نامه اصلاح شده کمیسیون مواردی بود که در نشست امروز (چهارشنبه) به آن پرداخته شد سپس در رابطه با مشکلات پیش روی ورزشکاران و المپین‌ها بخصوص در این ایام سخت کرونایی مواردی مطرح گردید و تمامی اعضا بر این موضوع تاکید داشتند که کمیسیون سخنگو هم داشته باشد.

نوروزی تصریح کرد: همچنین مقرر گردید تا از سوی کمیسیون نامه‌ای به اعضای محترم هیئت اجرایی کمیته نوشته شود تا در صورت امکان تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته ملی المپیک کشورمان و وزارت کار در خصوص بیمه ورزشکاران و استفاده این عزیزان از تسهیلات آن رایزنی‌های صورت پذیرد.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خاتمه ابراز داشت: در نشست امروز تصمیم بر آن شد تا کارگاه‌هایی جهت المپین‌ها و یا در واقع برای عزیزانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از سوی افتخارآفرینان سابق المپیکی کشورمان برگزار شود تا با توجه به حضور در المپیک‌های قبلی و آشنایی به شرایط حساس کسب سهمیه تا حضور در المپیک تجربیات و داشته‌ها خود را در اختیار سهمیه گیران بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دهند تا این عزیزان بتوانند از تجارب المپین‌های قبلی برای حضور موفقیت آمیز در توکیو بهره لازم را ببرند در خاتمه هم بنده با اکثریت آرا بعنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم.

طاهره طاهریان نائب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون‌ها، مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیون‌ها، هادی ساعی رییس کمیسیون، معصومه قربانی دبیر، سعید حسنی‌پور، ساوه شمشکی، الهه احمدی، مهسا جاور، حمیده عباسعلی، قاسم رضایی، مهدی کامرانی و افشین نوروزی در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: رییس کمیته ملی المپیک عزادار شد

انتهای پیام/

برچسب ها: افشین نوروزی کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک افشین نوروزی کمیته ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک سخنگوی کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها