Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران گفت: در شرایط مساوی کسب امتیازات مربوط به شایستگی‌های عمومی و شرایط تخصصی، اولویت با انتخاب زنان و نیروهای جوان‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی فلاح، معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران گفت: امروزه شایسته‌سالاری و استفاده از نیروهای کارامد یکی از اصول اساسی و از عوامل موفقیت سازمان‌ها در حرکت به سمت پویایی و تحول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شایسته‌سالاری به عنوان رمز پیروزی حرکت‌های توسعه‌ای در درون سازمان‌هاست به‌گونه‌ای که مدیران در هیچ شرایطی نباید خود را بی‌نیاز از توجه به مفاهیم آموزه‌های آن بدانند و بر همین اساس در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی باید در تلاش باشیم تا شایسته‌ترین افراد را شناسایی کرده و با توجه به توان، لیاقت و شایستگی آنان جایگاه‌های مدیریتی را به تناسب تعهد و تخصص برای حفظ بهبود مستمر و افزایش بهره‌وری به آنان واگذار کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: برای استفاده از مدیران توانمند با توجه به قوانین و مقررات و مصوبات شورای عالی اداری و تاکید وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه باید دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای و دستورالعمل نحوه ارزیابی و توسعه شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فلاح خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، انتصاب افراد در پست‌های سازمان باید با رعایت کامل شرایط احراز (سنخیت رشته تحصیلی با عنوان پست سازمان پیشنهادی)، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس از مقاطع و رشته‌های تحصیلی مندرج در شرایط احراز، ممنوعیت انتصاب افراد جدید با داشتن سابقه بیش از 25 سال به پست‌های سازمانی مدیریت پایه به صورت دقیق رعایت گردد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دریافت گواهینامه شایستگی عمومی از کانون ارزیابی و توسعه مدیران وزارت جهاد کشاورزی برای انتخاب و انتصاب کلیه سطوح مدیریتی از دیگر ضروریات بخشنامه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: این آیتم از دستورالعمل دارای تبصره بوده که اگر در شرایط مساوی کسب امتیازات مربوط به شایستگی‌های عمومی و شرایط تخصصی بوده، اولویت با انتخاب زنان و نیروهای جوان‌تر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه کسب حداقل 85 درصد از کل امتیاز ارزیابی عملکرد در دو سال منتهی به انتصاب است، گفت: تکمیل تمامی فرم‌های انتخاب و انتصاب طبق دستورالعمل برای طرح در کمیته باید باشد اما تبصره این بند این است روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها قبل از انتصاب معاونین استانی موافقت کتبی معاونت تخصصی ستاد وزارت را دریافت و به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: واگذاری پست مدیریتی به نیروهای قراردداد انجام کار معین با رعایت بخشنامه شماره 533555 مورخ 2 دی ماه سال 97 بلامانع است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی زنان جوانان مازندران پست های مدیریتی معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی مازندران وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   انتخابات تسهیلگران زن روستایی در روستای آفان توسط کارشناس زنان روستایی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد و با همکاری مرکز جهاد کشاورزی منگور شرقی و شورای روستا برگزار شد.

در این جلسه بعد از توضیحات لازم در خصوص تسهیلگری و وظایف تسهیلگر در همه عرصه ها بالاخص در پروژه پرورش مرغ بومی با رای گیری از بین حاضرین دو نفر به عنوان تسهیلگران اصلی و علی البدل به عنوان رابط برای ادامه همکاری های لازم در پروژه مذکور انتخاب شدند.

در پایان این جلسه نیز ۲۰ نفر داوطلب از بین زنان روستایی علاقمند که تجربه پرورش طیور را داشتند جهت اجرای این طرح انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد